מבוא לאינסטלציה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/11/2017 09:01 ● ערב ערב 2837
הגישה לאספקת מים ולמערכות תברואה בסיסיות היא צורך אנושי חיוני. על מנת שהחברה שלנו תפעל ביעילות ובסביבה בטוחה, חשוב שיתקיימו צרכים בסיסיים אלה. אינסטלטור בתל אביב ואנשי מקצוע העובדים בתעשיית אינסטלציה עוזרים לנו להשיג מטרה זו. עבודת האינסטלאטור מודרנית ורחבת היקף, שרברבים תכננו והניחו צינורות להולכת מים וסילוק שפכים, מתקנים ומתחזקים את מערכות הניקוז והפסולת
מבוא לאינסטלציה

 

דיפלומה בלימודי אינסטלציה

 

אינסטלטור בתל אביב כמו כל אינסטלטור עובר קורס למקצוע אינסטלציה. הקורס בוחן את ההיסטוריה של אינסטלציה מהעת העתיקה ועד לזמנים המודרניים. הוא גם מדגיש את החשיבות של נהלי בטיחות במקצוע. תחת בטיחות אינסטלציה, הקורס מכסה ציוד מגן אישי, סכנות וסיכונים, ואת הנחיות הבטיחות אשר שרברב צריך לדעת בעקבות עבודה בתעלות וחללים סגורים. לקורס, יש עניין רב באנשי מקצוע לבנייה שרוצים ללמוד מהי אינסטלציה ומהם הכישורים הדרושים כדי להתקדם בתחום זה באופן מקצועי.

דיפלומה בלימודי אינסטלציה הוא הקורס לשרברבים אשר אחראים על התקנת מערכות אינסטלציה באופן בטוח ויעיל, אשר מפחית באופן משמעותי התפשטות של מחלות ומשפר את תנאי התברואה. כדי לעשות זאת, הבנה מעמיקה של צינורות אינסטלציה, כלים וחומרים, הידע של הסחר והפרקטיקות הנוכחיות שהוא מקדם דרישה הכרחית. הקורס בוחן את החומרים המשמשים לייצור צינורות אינסטלציה ואביזרים. הוא דן בתכונות וביתרונות כמו גם את החסרונות של שימוש בחומרים כגון פלסטיק, ברזל יצוק, פחמן פלדה. גם נושאים כמו מערכות ניקוז ומערכות חלוקת מים.

 

מבוא לצינורות אינסטלציה ולגופי

 

צינורות אינסטלציה. כדי שבניין יהיה ראוי למגורים, עליו להיות מחובר למערכות אספקת המים וגז שתי מערכות עיקריות, וגם חיבור מתאים לטיפול בשפכים. התקנה של צינורות אינסטלציה לאורך זמן מבטיחה כי דרישות בסיסיות אלה ימולאו. הבנת אורך החיים והבלאי של חומרים שונים כגון פלסטיק, נחושת, ברזל יצוק, פחמן פלדה, CSST המשמשים כדי להפוך צינורות לשימוש ביתי. מלבד זאת, ההבדלים בין אביזרי שסתומים, בדיקות שבוצעו לצינורות אינסטלציה וגז כדי להבטיח שהם בטוחים מפני דליפה, ואת העקרונות הבסיסיים של תברואה ובטיחות.

 

מבוא לכלי אינסטלציה וציורים

 

מקצוע האינסטלציה מציב דרישות פיזיות בפני אינסטלטור בתל אביב ודרישות אינטלקטואליות של שרברבים. בעוד ההיבטים הפיזיים של העבודה כגון שימוש בכלים כדי להתקין ולתחזק מערכות אינסטלציה גלויים בבירור, הדרישות האינטלקטואליות של הסחר הם מיומנויות המשמשים ברקע. ביצוע חישובים מתמטיים בסיסיים וקריאת רישומי אינסטלציה הם דוגמאות למשימות אינטלקטואליות כאלה. מגוון רחב של כלים המשמשים שרברבים בעבודת היומיום. כלים אלה נעים בין כלי מדידה ופריסה לאלו המשמשים עבור פילוס, חיתוך, והרכבת צינורות ואביזרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש