כיצד לנקות את אגן לוכד המים שלך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/11/2017 09:03 ● ערב ערב 2837
אגן לוכד מים, המכונה גם אוגר מים הינו הרכיב העיקרי בכל מערכת ניקוז גדולה. חברת ביובית בתל אביב מחזיקה בבעלותה מיכלים כאלה הממלאים תפקיד קריטי בהבטחת שמירה על בטיחות ובריאות הקהילה, על המתקן לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות וניקיון
כיצד לנקות את אגן לוכד המים שלך?

 

מה הוא אגן לוכד מים?

 

אגן לוכד מים, המכונה גם אוגר מים הינו הרכיב העיקרי בכל מערכת ניקוז גדולה. חברת ביובית בתל אביב מחזיקה בבעלותה מיכלים כאלה הממלאים תפקיד קריטי בהבטחת שמירה על בטיחות ובריאות הקהילה, על המתקן לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות וניקיון. לאגן מטרה עיקרית לקלוט מים עודפים בזמן סערה והצפות גשמים, לסנן אותם ואז לשחרר את ההצפה והחומרים הלכודים לתוך מערכת הביוב או לקו פרשת מים. אגן לוכד מים מותקן בדרך כלל באדמה קרוב לאזורים עם מים עומדים כדי להקל על ניקוז מים המפריע להתנהלות השגרה. מסננים אלה מסייעים במניעת נזק לרכוש.

 

איך הם עובדים?

 

אגן לוכד נועד כך שהוא יכול לשמור על משקעי מים זורמים העוברים דרכו. המשקעים נלכדים ומשוחררים דרך צינור מוצא המחובר למערכת ביוב או קו פרשת מים.

 

למה אתה צריך לשמור את האגן הלוכד נקי?

 

אתה צריך לוודא באופן קבוע כי האגן הלוכד נקי מכל מיני שאריות פסולת וסחב. ניקוי רגיל יבטיח כי האגן הלוכד ישמור על יכולתו לאגור את המשקעים ולמנוע הצפות מים. יתר על כן, ניקוי אגן הלוכד שלך מועיל גם כי אתה מסיר את המזהמים מעומס הנמצא במערכת הביוב ובזמן סערה אשר אולי נצטברו בעקבות עלי שלכת ועוד. אגן לוכד לא נועד רק כדי להקל על ניקוז מים תקין מן הנכס שלך למערכת הביוב, אלא גם מסייע להבטיח כי מערכת אינסטלציה שלך נקייה וחופשית מכל החומרים שעשויים לסתום אותה. אתה צריך להבטיח כי כל עודף מים מנוקז לתוך קו פרשת המים או מערכת ביוב כדי למנוע הצפה מיותרת.

 

מתי צריך לבדוק את האגן הלוכד?

 

אנו ממליצים לבצע בדיקה ויזואלית של האגן שלך פעמיים בשנה. העיתוי הספציפי לבדיקות יהיה תלוי במיקום שבו אתה נמצא ובמזג האוויר הנוכחי במיקום שלך. לדוגמה, בחורך, אתה צריך שהאגנים יהיו בכוננות שיא ולבדוק את העלים אשר נשרו בסתיו, ייתכן שיהיה עליך לחכות עד להתבהרות מזג האוויר. אם האזור שלך בעייתי ולהערכתך הטבע או הסביבה מייצרת לכלוך שעלול לסתום את המערכות בתדירות גבוה יותר ביותר או שיש לו את הפרשות גבוהות יותר על פני המים, כדאי לשקול לנקות את אגן הלוכד באופן קבוע יותר אולי שלוש עד חמש פעמים בשנה.

חברת ביובית בתל אביב נתקלת לעיתים קרובות בסתימות של המערכת העירונית ומטפך בהן בזמן אמת . על ידי ביצוע תחזוקה מונעת של אגן לוכד, נמנעים הצפות גשמים ב 80% מהימים הגשומים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש