סתימות או ביוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/11/2017 09:04 ● ערב ערב 2837
סתימות בביוב הן לא רק מצב של אי הנוחות, הם יכולים גם להפוך לבעיה יקרה ומסוכנת אם לא מטופלים ומתוחזקים אותה כראוי. יש אנשים המעדיפים לנסות לנקות את מערכת הביוב שלהם בכוחות עצמם, אבל זה בדרך כלל מסתיים כגורם לבעיה גדולה יותר כגון נזק לצנרת. כאשר זה מגיע לניקוי ביוב, עדיף להשאיר את זה לאנשי מקצוע מאומנים ומבוטחים כגון שירות של ביובית 24 שעות ביממה
סתימות או ביוב?

 

 

סתימות בביוב הן לא רק מצב של  אי הנוחות, הם יכולים גם להפוך לבעיה יקרה ומסוכנת אם לא מטופלים ומתוחזקים אותה כראוי. יש אנשים המעדיפים לנסות לנקות את מערכת הביוב שלהם בכוחות עצמם, אבל זה בדרך כלל מסתיים כגורם לבעיה גדולה יותר כגון נזק לצנרת. כאשר זה מגיע לניקוי ביוב, עדיף להשאיר את זה לאנשי מקצוע מאומנים ומבוטחים כגון שירות של ביובית 24 שעות ביממה. לאנשי מקצוע כאלה יש את הציוד הנכון עבור עבודה כזו אם זה ניקוי בלחץ או פתיחת סתימות בואקום, חברות אלה מחזיקות ברישיון מיוחד והן מורשות גם להעביר פסולת מסוכנת. זה, כמובן, לא אומר כי בעלי בתים לא יכולים לעשות דבר כדי לשמור על צינורות הביוב שלהם נקיות, ואת הביוב תקין. החלק החשוב ביותר בשמירה על מערכות הביוב והמים שלך הוא לדעת היכן ממוקמים השסתומים האחראיים על סגירה ופתיחה. זה משהו שכל בעל בית צריך לגלות הרבה יותר מוקדם עוד לפני שאתה נתקל במצב חירום. בוונקובר למשל, בעלי בתים יכולים להתקשר לטלפון חירום 3-1-1 כדי לקבל מיקום משוער של מערכת הצינורות וקו הביוב שלהם. בדרך כלל פתח הביוב יכול להיות ממוקם או בחצר או במרתף הבניין. בחול למשל יש צינור פלדה מושחל מכוסה בכובע פלסטיק ירוק, שחור או לבן. אשר ממוקם בחצר, הם בדרך כלל קרובים לנכס ובעזרת 3-1-1, הם יכולים לאתר את מיקומם בקלות. אם בבית שלך יש לוכד מים הוא בהחלט יכול לעזור בתקופה של גשמים חזקים וללכוד כמות נכבד מהמים לפני שייווצר שיטפון ונזק לבית.

שימוש נכון והגנה על מערכת הניקוז מחומרים מזיקים יכול להועיל באופן משמעותי במניעה של האויב מספר אחד המייצר סתימות, ניקוז שומן ממערכת הביוב. בין אם מדיחים כלים ביד או באמצעות מדיח כלים, כל מזון ושומן חייב להיות מורחק לחלוטין לפח האשפה לפני השטיפה בכיור. לעתים קרובות, בעלי בתים נמנעים מלהתקין טוחן אשפה, שכן הם יכולים להגביר את בעיות הניקוז במערכת הביוב. איסוף שמן בקופסת חלב ריקה או קפה יכול להיות רעיון טוב ופשוט לפני שזורקים אותו לפח, כמו גם לנגב כמה שיותר שומן לפני הדחת הכלים הם המפתח לשמירה על קווי ביוב זורמים ונקיים. שאם לא תעשה כן אתה צריך לקחת בחשבון כי תזדקק לשרותי ביובית 24 שעות ביממה כי לא תדע מתי תגיע הסתימה. לימוד אמצעי המניעה ויישום הלמידה בפועל בחיי השגרה ימנע לפחות תקופתית לשמור על עלויות של שירות אינסטלציה מחוץ להוצאות הבית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש