EILAT V.I.P. TRAVEL - מגוון רחב של שירותי תיירות

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 22/11/2017 09:16 ● ערב ערב 2838
EILAT V.I.P. TRAVEL, המשרד אותו פתחה נרגיזה יונה לפני כ-15 שנה, בקומה התחתונה של מרכז שלום, (בכניסה ליד בנק דיסקונט), מתחדש ומשתדרג כל הזמן במבחר שירותי התיירות שהוא מציע ללקוחותיו ● רוצים לטוס לחו"ל? כאן ידאגו לכם לכל הפרטים
EILAT V.I.P. TRAVEL - מגוון רחב של שירותי תיירות

בימים אלה, בשל הגידול במספר הפונים ל- EILAT V.I.P. TRAVEL, נפתח במרכז שלום, בקרבת המשרד הוותיק, משרד נוסף המכוון בעיקר לקהל המקומי ולשוק הישראלי. כאן יכולים גם היוצאים לחו"ל לקבל שירות.
אילתים רבים גילו כעת את המשרד ומגיעים אליו בכל נושא הנוגע ליציאה לחו"ל. רוכשים כרטיסי טיסה מ'עובדה' לאירופה ונהנים מהמחירים הזולים של טיסות אלה. גם לקוחות רבים ממרכז הארץ מגיעים לאילת לבלות בה יום יומיים לפני הטיסה לחו"ל במלונות ובטיולים אותם הזמינו בטלפון או דרך האתר ב EILAT V.I.P. TRAVEL. הזמנות ממרכז הארץ ומחו"ל מגיעות גם דרך הווטספ שהוא שירות הניתן 24 שעות ביממה וגם במיילים.

 

 

הכל תחת קורת גג אחת


במשרד הנעים, ששניים מקירותיו מצופים בכרזות על אתרי טיול שונים, תוכלו לקבל מבחר גדול של שירותי תיירות. המשרד שעד כה עבד בעיקר עם תיירות נכנסת, פונה בימים אלה גם לתיירות היוצאת מישראל. המשרד עובד כיום בנושא תיירות יוצאת עם כל חברות התיירות הידועות בעולם ובארץ, וניתן להזמין בו טיסות, בתי מלון טיולים וגם טיולים מאורגנים, אטרקציות וכל שירות אחר שתרצו בו,  בכל מקום באילת, ברחבי ישראל וגם כמובן בחו"ל. כאן יזמינו לכם טיסות, טיולים וסיורים, ובתי מלון, בכל אתר אליו תבחרו להגיע, בין אם בטיסות רגילות או בטיסות הלואו קוסט.
ב- EILAT V.I.P. TRAVELתוכלו תמיד לקבל ייעוץ לגבי טיסות הדקה התשעים, וגם ייעוץ בטיסות הלואו קוסט היוצאות מאילת. 
כמו תמיד עוסקים במשרד הוותיק בהנפקת וויזות ומכירת טיולים וסיורים בארץ לתיירים המגיעים לאילת. עכשיו יותר מתמיד, משהוגברה התיירות מברית המועצות לשעבר, יש יתרון גדול למשרד באילת שבו מדברים רוסית והפעילות בו רבה מאד בנושא ארגון טיולים ובתי מלון. גם טיולים ארוכים וגם סיורים ליום אחד כמו לירושלים, לים המלח, לפטרה וכו'.
במשרד הישן נמצאת גם המערכת של המגזין EILAT LIVE , שנולד לפני שש שנים ב- EILAT V.I.P. TRAVEL  -  מגזין בשפה הרוסית, בו מפרסמים מידע על העיר ועל אפשרויות הטיולים באילת ובסביבה לרבים מתושבי אילת דוברי הרוסית, וגם לתיירים הרבים המגיעים מארצות דוברות רוסית כמו רוסיה, אוקראינה, גרוזיה ועוד. המגזין  פופולרי מאוד גם בין המפרסמים של העסקים השונים בעיר, וגם בקרב דוברי הרוסית המתגוררים בה. 
שירות נוסף ומבוקש שנותנים ב- EILAT V.I.P. TRAVEL הוא חבילות נישואין לזוגות שלא יכולים או לא רוצים להינשא בארץ. כאן הם קובעים את התאריך שבו הם רוצים להינשא, והמשרד דואג להזמין להם חבילה הכוללת את הטקס, את הטיסות, את המלון וגם אירוע אם הם רוצים באירוע, בכל אחת מהמדינות שיש להן הסכם עם ישראל. כמו למשל קפריסין, פראג, גיאורגיה ועוד.

 

כתובת: מרכז שלום ליד הכניסה הצמודה לבנק דיסקונט


טלפון: 08-6323556


שעות פתיחה: א-ה 09:00-18:00  שישי וערבי חג 09:00-13:00 ובאתר:  WWW.EILAT.TRAVEL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש