אקווה סטאר - מועדון צלילה לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 22/11/2017 11:33 ● ערב ערב 2838
'אקווה סטאר' הוא מועדון צלילה מקצועי הפותח לכם שער לים האדום באמצעות קורסי צלילה רבים: החל מצלילות הכרות ועד קורסים בכל הרמות, ומציע בנוסף לחוויית הצלילה המדהימה - גם אטרקציות ייחודיות שלא תמצאו במועדוני צלילה אחרים
אקווה סטאר - מועדון צלילה לכל המשפחה

צילום :  ויטלי יודיצ'ב

 'אקווה סטאר' הוא אולי לא המועדון הוותיק בעיר, אבל הוא גם לא הילד החדש על חופי הים האדום. 'אקווה סטאר'  מככב באילת מאז פתח אותו ויטלי בשנת 2009, ­ורבים מתושבי אילת ואורחיה כבר השתמשו בשירותיו והפכו ללקוחות חוזרים גם בשל המקצועיות, גם בשל היחס המיוחד והרבה מאד גם בזכות האטרקציות הייחודיות שהוא מציע. גם צוללים ותיקים ומנוסים שגילו זה מכבר את חווית הצלילה בים האדום מחפשים מפעם לפעם ריגושים נוספים, וריגושים כאלה מציע להם מועדון 'אקווה סטאר', שהביא לאילת שלוש אטרקציות חדשות וייחודיות - אחת מהן היא צוללת אישית המאפשרת לטייל מתחת לפני הים ללא צורך בציוד צלילה, השנייה היא הקיאק השקוף והשלישית והחדשה ביותר היא קסדה מיוחדת במינה המיובאת מרוסיה ומאפשרת לצולל החובש אותה טיול רגלי על קרקעית הים
.
הסנונית הראשונה בין האטרקציות שהביא ויטלי למועדון שלו היא ה'צוללת' האישית, שתיקח אתכם למעמקי הים באילת ללא צורך במכלי אוויר, מסכה על הפנים או וסת בפה. הצוללת מתאימה גם לילדים כל עוד גובהם 1.30 מ' ומעלה ואינה מצריכה שום ניסיון קודם. התהליך הוא פשוט: מתיישבים על מושב הצוללת, חובשים קסדה המכסה את הראש והכתפיים ויורדים אל מתחת לפני הים. מטיילים בין הדגים והאלמוגים וממשיכים לנשום כרגיל. הצולל מרגיש כמו בסרט מדע בדיוני - חוויה מיוחדת במינה לכל המשפחה ולכל הגילאים. 'אקווה סטאר' הוא אחד מחמישה מועדונים היחידים בעולם שאפשר למצוא בהם צוללת אישית - אחד בתאילנד, אחד במצרים, אחד באיים הקריביים ואחד בירדן. ומאחר וכל צולל מלווה במדריך צמוד, לאורך כל החוויה, הצלילה בצוללת האישית היא בטוחה ביותר.

 


אטרקציה ייחודית ובלעדית נוספת שתמצאו ב'אקווה סטאר' היא קיאקים שקופים, המיועדים לאנשים הרוצים לראות מה מסתתר מתחת למי הים האדום, אבל לא רוצים להירטב. אלה משיטים את הקיאק השקוף משך כשעה ונהנים  מהעולם התת הימי המרהיב וזאת מבלי להירטב. השקיפות של הקיאק היא 100% ומאפשרת הצצה עד לעומק של 25 מ'.  אחרי שתשלימו את הטיול על  הקיאק, תוכלו לקבל בהשאלה מסכה ושנורקל ולהמשיך ליהנות מהעולם התת ימי של שמורת האלמוגים. 
האטרקציה האחרונה שהביא ויטלי היא קסדה שכדי לצלול בעזרתה לא צריך ציוד צלילה כבד ולא בגד צלילה - נעלי ים על הרגליים וקסדה על הראש, והעולם התת ימי של אילת הוא שלכם. הצולל מטייל על קרקעית הים בעומק מקסימלי של ארבעה מטרים בין הדגים והאלמוגים ללא בלונים או מסכה, שכן אפילו בלון החמצן נשאר על הספינה. 
היציאה לצוללת הצהובה ולקיאק השקוף או טיול עם הקסדה - ממעגן דרומי 'חוף אלמוג'.

מבצע מיוחד למשפחות:  המזמינים צלילת היכרות זוגית, יקבלו שעה של שיט בקייק ללא תשלום.
אבל קודם כל ולפני הכל - מועדון הצלילה 'אקווה סטאר' הוא מועדון צלילה מקצועי ביותר המציע מגוון גדול של קורסי צלילה ברמות שונות, החל מקורס היכרות ועד קורסי צלילה כוכב אחד - עד עומק 18 מטר, כוכב שני - עד 30 מטר וקורסים למדריכים בכל הרמות. את הקורסים הללו מקיים המועדון באתרי צלילה שונים בהתאם לרצון הצוללים בליווי מדריכי צלילה מנוסים שברזומה שלהם ניסיון צלילה רב שנים.
בנוסף לקורסים, מציע מועדון 'אקווה סטאר' ללקוחותיו שירותי השכרת ציוד וגם מכירת ציוד צלילה ברמה גבוהה לצד שירותי מעבדה ותיקונים של ציוד צלילה מבית 'מארס' ו'סקובה פרו'. לרשות הצוללים מקלחות וחדרי הלבשה כמו גם  פינת ישיבה בה אפשר להתרווח ולנוח אחרי ולפני צלילה וליהנות משתיה חמה וקרה.
ויטלי והצוות של 'אקווה סטאר' מבטיחים לכם שבמועדון מחכה לכם חוויה לכל המשפחה, חוויה שתרצו לחזור עליה שוב ושוב ותישאר חרוטה בזיכרונכם זמן רב.

 

כתובת: חוף אלמוג, מול הכניסה המרכזית לשמורת הטבע, צמוד לבית ספר שדה ● פתוח: שבעה ימים בשבוע, החל מ- 08:30 ועד אחרון הצוללים  ● אתר  www.aquastars.co.il 

 

08-9103767, 0526220633

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש