מרכז הרכב - גם חנות וגם מוסך

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 22/11/2017 11:43 ● ערב ערב 2838
ברוכים הבאים ל'מרכז הרכב' – המקום שמרכז עבורכם הכל לטובת רכבכם תחת קורת גג אחת: מוסך כללי למכונאות רכב, סניף ראשי של מצברי 'שנפ' האיכותיים וחנות עם מגוון חלקי חילוף ואביזרים
מרכז הרכב - גם חנות וגם מוסך

לפני כמעט 13 שנה, לקח לידיו צורי זגדון, גמלאי בדרגת רב סרן, את 'מרכז הרכב' הוותיק והמוכר, ומאז הוא מנהל את העסק כמו מבצע צבאי ופותר כל בעיה ביעילות מרבית, עם חיוך ואהבה ללקוחותיו, וניכרת אהבת הלקוחות אליו.

 

אילו שירותים ניתן לקבל ב'מרכז הרכב'?


חנות המציעה מגוון רחב של חלקי חילוף ואביזרים לרכב. בלמים, גומיות, ציריות, בולמים, סטרטרים ואלטרנטורים - קיים מלאי גדול ובעצם יש פה כל דבר הדורש החלפה ברכב. כמו כן, תמצאו במקום את כל סוגי האביזרים - מערכות שמע ומולטימדיה, רמקולים, רדיו דיסק, מגבים, נורות, כבלים להתנעה ועוד אביזרים רבים.

 

 

'מרכז הרכב' הוא סניף ראשי של מצברי 'שנפ' בעיר ומתקיימת בו מכירה, התקנה ושירות של המצברים האיכותיים באילת. מצברי 'שנפ' ידועים כמצברים הטובים ביותר עם שירות משפחתי של ממש בפרישה ארצית גדולה מאוד (מאות נקודות שירות) וותק של יותר מ- 70 שנה. כאן, אצל צורי, מוכרים את המצברים, מתקינים אותם ונותנים שירות לרכבים, ליאכטות, לספינות, לאופנועי ים, לטרקטורונים, למשאיות, למכונות שטיפה, למערכות גיבוי וגם לקלנועיות (מחיר מצבר לקלנועית הנמוך ביותר בעיר). "במסגרת שיפור השירות", אומר צורי, "אנחנו נותנים שירות עד הבית. נתקעת ואתה צריך מצבר חדש? אנחנו מגיעים למקום בו אתה חונה ומתקינים את המצבר. גם יאכטות וספינות מקבלות כאן 'שירות עד הבית'. לרוכש מצבר חדש - התקנה במקום העגינה.
לאור הביקוש הרב, הפך 'מרכז הרכב', לפני כשנה, גם - למוסך מכונאות רכב כללי - מנועים, גירים, בלמים, החלפת אלטרנטורים וסטרטרים לכל סוגי הרכב, תיקוני מכונאות, טיפולים, הכנה לטסט ועוד ועוד.
’מרכז הרכב' חרט על דגלו: שירות מקצועי ואמין, עם יושר ללא פשרות ויחס אישי, חם ואדיב. כאן מטפלים בכל בעיה בסבלנות וברצון אמיתי לפתור אותה על הצד הטוב ביותר ולחסוך ללקוח הרבה כסף וגם זמן (כמעט כל רכב שמגיע למקום מקבל פתרון מיידי לבעייתו).

  • מבצע חורף ב'מרכז הרכב' – כל מי שיבצע טיפול במוסך – יקבל מגבים איכותיים במתנה.

 

מרכז הרכב, כתובת: המלאכה 4, א.ת. אילת. 


 08-6378566, 053-5558808

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש