חגיגת הריון

מאת: דוברות בית החולים ● צילום: דוברות בית החולים ● 22/11/2017 16:05 ● ערב ערב 2838
"תודה רבה, זה היה אירוע מיוחד ומרגש", "למדתי המון", "זה היה אירוע נעים, מצחיק וטעים"● אלה רק מקצת מהתגובות שנשמעו באירוע 'חגיגת הריון' שהתקיים זו הפעם השנייה במתנ"ס שחמון ובמרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה
 חגיגת הריון

אירוע 'חגיגת הריון' נולד ביוזמה משותפת של מתנ"ס 'שחמון', קופת חולים כללית והמשרד לקידום מעמד האשה בעיריית אילת, במטרה להנגיש את המידע הרלוונטי ליולדות, לקראת הלידה, תחת קורת גג אחת. האירוע הינו אירוע מקדים ומשלים להפניניג קבלת תינוקות לקהילה, הצובר תאוצה משנה לשנה ומשתתפים בו מאות תינוקות חדשים והוריהם, המגיעים לחגוג ולקבל מידע בתחומים עניין מגוונים. 
ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, אמר בדבריו: "עיקר המשאבים העירוניים מופנים לחינוך ולבריאות. ההשקעות הגדולות בבניית מוסדות חינוכיים וקהילתיים, לצד גיוס כוח אדם מקצועי נוסף, הם מטרה עליונה. מתנ"ס שחמון והמרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה, שנפתח לא מזמן, ואירועים מסוג זה ואחרים, משקפים את החשיבות הרבה הניתנת למשפחה".
חבצלת קדם, מנהלת סיעוד כללית אילת אמרה: "במחלקת חבצלת קדם, מנהלת סיעוד כללית אילת אמרה: "במחלקת היולדות של בית החולים 'יוספטל' ימצאו הזוגות בבואם ללדת צוות מחלקה ברמה של בית חולים פרטי, יחס אישי, מקצועי וצמוד". לשדרת המרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה של מתנ"ס שחמון, הגיעו עשרות זוגות, שנהנו ממגוון רחב של עמדות יעוץ של הכללית כמו: מילדות, תזונאית, פסיכולוג, הנקה, רפואה משלימה, רפואת השן, מידע על סדנאות הורים, ובנוסף הוענקה לנשים חולצה הריונית מתנת כללית. כמו כן הוצבו עמדות ספקים, שהציעו במקום את מרכולתם, והעניקו להורים הנחות ומתנות מושקעות ויפיפיות. במקום הוצבה גם עמדת צילום מקצועית, שאפשרה לזוגות לתעד את הרגע המרגש. בלובי המתנ"ס הוצגה תערוכה מיוחדת במינה בניצוחה של יולי אלמוג, בה הוצגו עבודות נשים בהריון ש'הטביעו' בגבס את הבטן ההריונית, ויצרו עבודות מהממות על גבי תבנית הגבס.
בחלקו השני של הערב התקיימה הרצאה מרתקת של אחראית חדר לידה, רינה ויסנוביץ', שדיברה על לידות טבעיות. נטלי קריאף, אף היא מילדת במחלקת יולדות, דיברה על חשיבות בדיקות סקר טרום ההריון ובמהלך ההריון. 
את החלק האחרון חתם הסטנדאפיסט המוכשר אורן יאדגר במופע "אשתי ואני החליטה". יאדגר ירה לכל הכוונים ודיבר בהומור רב על זוגיות, אהבה, דייטים, הריון, ילדים, הורמונים ומה שביניהם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש