התחדשו באייפדים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/11/2017 16:08 ● מה נשמע 523
מורי ומורות החינוך המיוחד בעיר, קיבלו מחשבי 'אייפד' במסגרת התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן 'אתנה’ ● בנוסף ל'אייפד' יקבלו המורים והמורות הדרכה מקצועית של 120 שעות.
 התחדשו באייפדים

טקס השקת חלוקת המחשבים נערך בתיכון 'גולדווטר' בעיר. באמצעות התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד", של קרן 'אתנה', כ-10,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל, יקבלו מחשבי 'אייפד', יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, קיבלו 'אייפדים' כ-2,000 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד בארץ. 
התכנית מיועדת להעצים את מורי החינוך המיוחד בישראל ומאפשרת להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. בנוסף לכך מקנה התכנית גישה למגוון רחב של חומרי לימוד, ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים. ראש העירייה מאיר יצחק הלוי אמר במעמד החלוקה: "אנו רואים זכות גדולה בחובה להעניק לקהילה בעלת הצרכים המיוחדים, ואנו עושים כל מאמץ כדי לשפר ולקדם את איכות חיי הילדים והמשפחות. פעולה זו של חלוקת אייפדים למורים לחינוך מיוחד באמצעות קרן אתנה, לצד אייפדים שהוענקו על ידי משרד החינוך לכ–120 ילדי החינוך מיוחד, מצטרפת לפעולות חשובות נוספות שאנו מבצעים בימים אלו עם סיום הקמתו של בית ספר חדש לחינוך מיוחד, פארק שייבנה בקרוב לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שדרוג המרכז לשיקום תעסוקתי, בית חדש למכון להתפתחות הילד ומעון ניצן, חוגים, פעילויות ועוד". 
"לעיריית אילת רגישות רבה לתושבים בעלי צרכים מיוחדים, ובכלל זה ילדי החינוך המיוחד", אמר אורי בן-ארי, מייסד ונשיא קרן 'אתנה'. "העיריה פועלת רבות לקידום החינוך המיוחד, ואנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו לתרום למטרה חשובה זו. האייפדים מחוללים נפלאות בחינוך המיוחד ומקדמים רבות הן את הלימוד והלמידה והן את התקשורת בין המורות, הגננות והמורים לחינוך מיוחד לבין התלמידות והתלמידים".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש