אורנה גורן,Lic.ac - דיקור סיני באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 22/11/2017 20:44 ● ערב ערב 2838
ביולי 2014, הגיעה אורנה גורן מתל אביב לאילת כדי להחליף אווירה, סביבה, אנשים, להתחיל פרק חדש בחיים ולהפיץ במקום החדש את בשורת הרפואה הסינית בה היא עוסקת מזה כ- 20 שנה
אורנה גורן,Lic.ac  - דיקור סיני באילת

את הפרקטיקה שלה רכשה משך עשר שנות עבודה במרכז בשלוש מרפאות של 'כללית רפואה משלימה'. ובשנתיים האחרונות, עבדה ב'מכבי טבעי' באילת. במקביל לעבודה ב'מכבי טבעי', פתחה ב- 2014 את הקליניקה הפרטית שלה בה היא מטפלת במטופלים רבים.

למה רפואה סינית? שאלתי
"כשאני עצמי נתקלתי בבעיה רפואית שהמענה של הרפואה הקונבנציונלית לא הצליח להתגבר עליה, חיפשתי אלטרנטיבה. קבלתי טיפול ברפואה סינית - כוסות רוח, צמחי מרפא סיניים, טיפולי מגע, דיקור והדרכה בתזונה נכונה וכשהסתיים כעבור שנה הטיפול בהצלחה, רציתי לדעת איך עובד הטיפול שבעיני נראה כקסם והתחלתי ללמוד רפואה סינית. התחלתי ללמוד ב- 1997 וסיימתי את הלימודים ב- 2002 ב'רידמן' תל-אביב ומאז אני עוסקת ברפואה סינית ומאמינה שעל כל בעיה אפשר להגבר ובוודאי להיטיב את המצב על ידי הדרכה, עבודה נכונה והתמדה". 

 

 

אורנה עוזרת למטופליה להתגבר על כאבים, בעיות עיכול, חרדות, דיכאון, בעיות פריון ותומכת ומלווה מטופלות בעת טיפולי פוריות קונבנציונליים. בנוסף מטפלת אורנה בבעיות אורתופדיות שונות כמו פריצת דיסק, כאבי רגליים ועוד, וגם מלווה חולים אונקולוגיים ועוזרת להם בזמן הטיפול התרופתי הקשה, כשהאנרגיות שלהם נמוכות והמערכת החיסונית מוחלשת. בכל הבעיות האלה מטפלת אורנה באמצעות הרפואה הסינית בהצלחה.

 

0505932680  

 

לא בשבת.

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש