שילוב חדרי בריחה בימי הולדת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/11/2017 20:47 ● ערב ערב 2837
כל שנה מגיעה הדילמה המוכרת: איך חוגגים השנה את יום ההולדת? הדילמה הזו נמצאת שם מאז שאנחנו ילדים. ההורים מתלבטים האם להזמין ליצן או קוסם, ג'ימבורי או טיול משפחתי. כשאנחנו גדלים אנחנו מנסים לגוון ולהפתיע עם בר חדש או מסעדה טובה. בפועל מרבית הפעילויות הללו די זהות. אם אתם מחפשים פתרון קצת יותר יצירתי והרבה יותר מדליק, חדר בריחה הוא ללא ספק הפתרון האידאלי. למעשה, זוהי דרך מצוינת להבטיח לעצמכם מסיבת יום הולדת שונה, מיוחדת, מקורית ומלאת אנרגיות.
שילוב חדרי בריחה בימי הולדת

 

למה דווקא חדר בריחה?

 

נתחיל מהשאלה הקלה, והיא למה בעצם חדר בריחה הוא פתרון אידאלי ליום ההולדת. התשובה הפשוטה היא שזו פשוט חוויה סוחפת. לא משנה מה הסיפור שבו תבחרו ומה תהיה המשימה שעל הפרק, שיתוף הפעולה עם החברים, המרדף אחר הפתרון וההתמודדות עם רמזים וכתבי חידה – כל אלה הופכים את האירוע להרפתקה. אתם יכולים לשלב גם ארוחה טובה בסוף האתגר או לצאת לבר, וסביר להניח שהחוויה תמשיך ללוות אתכם. אנשים רבים יוצאים מחדר הבריחה עם אדרנלין גבוה ותחושה טובה יותר, והם ממשיכים לשחזר רגעים מצחיקים מתוך החדר או להזכיר בגאווה את החידה המורכבת שפתרו.

 

איך תבחרו חדר מתאים?

 

החלטתם לגוון ולהזמין חדר בריחה ליום ההולדת שלכם, אבל עכשיו יש דילמה חדשה על הפרק והיא קשורה לבחירת החדר עצמו. בישראל יש עשרות חדרי בריחה, ואין ספק שזה אתגר לא קטן. כדי שתוכלו לבחור נכון כדאי שתתייעצו גם עם החברים שלכם. ראשית, אם תזמינו חדר בריחה שאחרים כבר השלימו כנראה שהם קצת ישתעממו כשתזמינו אותם לעבור את החוויה שוב. שנית, אם יש בין החברים שלכם כאלה שעדיין לא התנסו באתגר ייתכן שהפרט הקטן הזה ישפיע על ההחלטות שתקבלו. אז נכון, חדר בריחה מתאים לכל רמה ולכל גיל, אבל חדר שנחשב לפשוט יותר יהיה נוח יותר למי שזו התנסות ראשונה עבורו.

 

בדקו את הסיפור

 

פרט חשוב לא פחות הוא לבחור סיפור טוב. תתקשו אמנם למצוא חדר בריחה שאין מאחוריו סיפור מלהיב, אבל בין כל החלופות יש גם כמה סרטים או ספרים שאתם בוודאי אוהבים במיוחד. אם גדלתם לנוכח דמותו של אינדיאנה ג'ונס יש לכם הזדמנות לשחזר את צעדיו, ואם אהבתם את פארק היורה אתם יכולים לחוות אות מקרוב. עם כל כך הרבה חדרי בריחה איכותיים ומהנים, כנראה שתתמכרו לחוויה ותעברו אותה שוב בקרוב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש