במות לאירועים - כיצד בוחרים את הבמה הנכונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/11/2017 21:00 ● ערב ערב 2837
לא מעט אירועים דורשים במות, במרכז האירוע יהיה ממוקם עליהם. במה באירוע יוצרת סדר באירוע ומאפשרת להפריד בין הקהל הנוכח באירוע, לבין ההופעה שעומדת במרכז האירוע, הטקס העומד במרכז האירוע או כל דבר אחר שמהווה את מרכז האירוע
במות לאירועים - כיצד בוחרים את הבמה הנכונה

בכדי להקים במות, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הקמת במות, אשר ביכולתם להתאים את הבמה באופן האידאלי לסוג האירוע אשר אליו היא מיועדת, לגודל האירוע ולמקום בו היא עתידה להיות מוצבת. כאשר מדובר על במות לאירועים, לא כדאי להתפשר על פחות מהטובים ביותר בתחום עיצוב במות והתאמתן לכל אירוע.

 

מה כדאי לדעת על במות לאירועים

 

במות הן לכאורה דבר אשר מיועד לאירועים המכילים בהם הופעות שונות המיועדות לציבור הרחב. אולם, כיום ישנן במות המתאימות גם לאירועים פרטיים, אשר עליהן ממוקמת עמדת התקליטן, הלהקה ועוד. לכן, חשוב להתאים באופן האידאלי כל במה באופן ספציפי לסוג האירוע אשר אליו היא מיועדת. בכדי לבחור נכון במה, יש לשים דגש על מספר פרמטרים:

  1. איכות הבמה – במה המיועדת עבור הופעות שונות, שעליה צריכים להופיע אנשים ועליה צריכים להיות מוצבים אביזרי תאורה וסאונד, היא במה אשר חייבת להיות איכותית, חזקה ויציבה, על מנת שהיא תוכל להכיל באופן בטוח, את כל מה שהיא נדרשת להכיל.
  2. סוג הבמה – במה חייבת להיות מותאמת לסוג האירוע אשר היא נדרשת עבורו. אינה דומה במה המיועדת להופעת יחיד, לבמה המיועדת עבור להקה. אינה דומה במה המיועדת להופעת מחול, הדורשת מרחב רחב ומשמעותי, לבמה המיועדת עבור זמר בודד אשר נותן הופעה של שירה בלבד. כמו כן, כאשר מדובר על במות המיועדות עבור תצוגות אופנה, הרי שיש צורך שהמבנה שלהן יהיה מוארך יותר, באופן התואם לתצוגות מעין אלו
  3. תן תקן – חשוב מאוד לבחור חברה העוסקת בתחום הקמת במות באופן המקצועי ביותר. מעבר לכך, חשוב מאוד שלחברה יהיה תו תקן עבור הבמות שלה, אשר מעיד כי מדובר בבמות בטוחות לשימוש.
  4. אביזרים נוספים הקשורים לבמה – אם אתם זקוקים לבמה עבור הופעה, תוכלו מראש לבחור בחברה אשר מעבר לשירותיה בתחום הקמת במות לאירועים, גם מספקת אמצעי הפרדה שונים המיועדים עבור תיחום הבמה והפרדה מהקהל הרחב המגיע לצפות בהופעה.

בכדי שהבמה תשמש למען מטרתה ברמה הגבוהה והטובה ביותר בכל אירוע באשר הוא, חשוב מאוד לבדוק איזו חברה היא החברה הטובה ביותר בתחום זה ורק לאחר מכן לבחור בה ובבמה הרלוונטית עבור האירוע.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש