ניקוי שטיחים – למה זה חשוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/11/2017 12:07 ● ערב ערב 2838
ניקיון זה א' ב' של חיים טובים, וסביר להניח שאתם כבר יודעים את זה ומקפידים על שמירת ביתכם במצב נקי, ובמיוחד אם חיים בביתכם ילדים
ניקוי שטיחים – למה זה חשוב?

שטיפת כלים, שטיפת רצפה, ניקיון אבק מהרהיטים, סידור הבית וניקוי המשטחים השונים המקיפים את הבית – כל אלה הן משימות שאותן אנו מבצעים על בסיס קבוע, מדי שבוע שבועיים והמהדרין גם יותר מפעם בשבוע. יחד עם זאת, במרכז הבית שלכם שוכב אחד ממפגעי ההיגיינה הגדולים ביותר, השטיח שלכם. יפה ככל שיהיה, מודרני ככל שיהיה וחמים ונעים ככל שיהיה, השטיח שלכם אוגר בתוכו זוהמה על בסיס קבוע, והופך אותה "לזמינה" עבור כל מי שמתהלך עליו, יושב עליו או שוכב עליו. זה לא בריא לכם וזה הרבה יותר לא בריא לילדים שלכם.

 

זוהמה המצטברת במעמקי השטיח לאורך זמן

 

הזוהמה בשטיח מצטברת בצורת אבק, ערפיח מהרחוב, אדי בישול ואף חרקים ווירוסים הנלכדים בשערות השטיח ופשוט נשארים שם ומצטברים. במרבית המקרים, אם לא תבצעו ניקוי שטיחים מדי תקופה, תוכלו להבחין שרמת החולי בבית עולה כשאתם לא יודעים להסביר מדוע. במקרים חריגים, ובמיוחד במקרה של ילדים, שטיח מלוכלך יכול להוביל לבעיות רפואיות משמעותיות יותר. מעבר לכך, אי ניקוי שטיחים בבית, יכול להוות את הסיבה מספר אחת לריח הרע אותו אתם מריחים בכל פעם שאתם נכנסים לבית אחרי יום עבודה. הזוהמה המצטברת בשטיח אינה עומדת במקומה, ומושפעת משינויי טמפרטורה ולחות, הגורמים לה להפיץ ריח רע בכל רחבי הבית.

 

ניקוי ביתי אחת לשבוע – שואב אבק

 

את השטיח שלכם אתם יכולים לנקות בעצמכם, ואכן מומלץ לנקות אותו אחת לשבוע באמצעות שואב אבק. יחד עם זאת, אחת לתקופה מומלץ להזמין שירות ניקוי שטיחים מקצועי, במסגרתו יעשה שימוש בחומרים מקצועיים ובכלי עבודה מקצועיים, המיועדים לחדור אל תוך שכבות הזוהמה העמוקות ולהסיר את כל הלכלוך שהצטבר בשטיח. אחרי שתקבלו את השטיח שלכם בחזרה משירות ניקוי שטיחים, כשהוא נקי ומטוהר, תוכלו לזהות שהוא נקי יותר ובהיר יותר, שהצבעים שלו חיים וחיוניים יותר ושהריח שלו טוב הרבה יותר.

 

ניקוי שטיחים מקצועי בחילופי עונות

 

שירות ניקוי שטיחים הוא לא שירות שצריך להזמין בכל שבוע, וגם לא אחת לחודש. יחד עם זאת, כאשר אתם מרגישים שהריח הרע מתחיל להתפשט בבית זה סימן שכדאי להזמין את השירות. ניקוי השטיחים בבית בכל חילוף עונה, יכול להיות כלל אצבע נהדר, ולכל היותר אחת לשנה. ככל שתקפידו לשאוב אבק מהשטיח מדי שבוע, כך תזדקקו לפחות קריאות שירות ניקוי שטיחים לאורך זמן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש