הכלי של בסט-פרייס יעזור לכם לבחור הלוואה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/12/2017 16:12 ● ערב ערב 2838
הנציגים בחברת בסט-פרייס מכירים היטב את הדילמות. האם עדיף לקחת הלוואה דרך הבנק? מתי הלוואה חוץ בנקאית משתלמת? איך מקבלים הלוואה מהירה? האם יש דבר כזה הלוואה ללא ערבים או בטחונות? אלו הן רק חלק מהשאלות שמטרידות את הציבור בישראל
הכלי של בסט-פרייס יעזור לכם לבחור הלוואה

הנציגים בחברת בסט-פרייס מכירים היטב את הדילמות. האם עדיף לקחת הלוואה דרך הבנק? מתי הלוואה חוץ בנקאית משתלמת? איך מקבלים הלוואה מהירה? האם יש דבר כזה הלוואה ללא ערבים או בטחונות? אלו הן רק חלק מהשאלות שמטרידות את הציבור בישראל, כמובן. ככל שההוצאות שלנו גדלות וגם המינוס מתחיל לתפוח, אנחנו מחפשים פתרונות מימון שיאפשרו לנו לעמוד בתשלומי שכר הדירה והמיסים, ואולי גם לצאת לחופשה קטנה פעם בשנה או שנתיים. אז מה התשובה הנכונה ואיך בסט-פרייס נכנסת לסיפור הזה?

 

השוואה בין חלופות

 

אם יש לנו כל כך הרבה אפשרויות אין ספק שאנחנו צריכים למצוא דרך פשוטה להשוות ביניהן. רק בניסיון לאתר הלוואה חוץ בנקאית אנחנו עשויים להיתקל בשורה ארוכה של חברות וגופים פרטיים שיציעו לנו הלוואה שלא פוגעת במסגרת חשבון הבנק. מאחר וההשוואה הזו בכל זאת חשובה, ובלעדיה יהיה לנו מאתגר לזהות את ההלוואה הטובה באמת, אתר בסט-פרייס הוא בדיוק הפיסה החסרה בפאזל הזה. במקום להרים טלפונים לכמה וכמה חברות אשראי או ביטוח, בנקים ובתי הלוואות, להמתין במערכת הקולית ולחכות להצעה שתגיע בנקודת זמן לא ברורה בעתיד, בסט-פרייס מספקים את התשובות – ישירות למייל. התהליך עצמו פשוט. אתם מגדירים את הסכום שאתם צריכים ואת ההחזר החודשי, וגם מי שהבנק שלו מסרב לתת הלוואה עשוי לגלות שיש עבורו פתרון די נוח, והוא גם יקבל אותו למייל, בלי לרדוף אחרי אף אחר כדי לקבל הצעה.

 

חיסכון אדיר בזמן

 

ריבוי פתרונות המימון הוא בעל חשיבות רבה עבורנו, כצרכנים שזקוקים מפעם לפעם לסכום גדול כאן ועכשיו. אין לנו את הזמן להמתין עד שנחסוך מספיק כסף כדי להחליף רכב, שכן בלעדיו נתקשה להגיע למשרד או לנהל את לוחות הזמנים של הילדים טוב יותר. אין לנו גם את הזמן לחכות לקרן השתלמות שתשתחרר כדי לשפץ את הדירה שבה הקירות מתקלפים והנזילות מאיימת על שלמות התקרה. הלוואה מהירה היא קריטית במצבים רבים, ועם הכלי של בסט-פרייס זה נראה פתאום הרבה יותר להגיע אליה. כך, לא רק שאנחנו חוסכים את הזמן ומקבלים את הכסף בתוך כמה ימים לכל היותר, אנחנו גם לא צריכים לבזבז שעות ארוכות (במקרה הטוב) על שיחות טלפון עם נציגים שימכרו לנו הלוואה שאולי איננה משתלמת כלל. אז בצעו את ההשוואה, היא בהחלט חשובה, רק ודאו שאתם עושים את זה נכון, ובלי להסתבך יותר מדי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש