סאסי שיפוצים קבלן שיפוצים שאפשר לסמוך עליו

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/12/2017 01:36 ● ערב ערב 2840
מתכננים שיפוץ בבית או בעסק? לכו על בטוח וטלפנו לסאסי - שנמצא בתחום שנים רבות, הוא מנוסה ומקצועי ומבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר
 סאסי שיפוצים  קבלן שיפוצים שאפשר לסמוך עליו

לרבים יש הרגשה שששון מ'סאסי שיפוצים' תמיד היה כאן וכמעט אין אילתי שלא מכיר אותו. לאילת הגיע בשנת 1969 ומאז ועד היום הוא עוסק בכל סוגי השיפוצים. על הדרך צבר הרבה מאוד ניסיון וידע רב ושמו הולך לפניו. כל מי שפגש בו בעבודה בתחום השיפוץ יגיד לכם שמוניטין כמו שיש לסאסי לא רוכשים כך סתם, וכשאתם נותנים לסאסי לבצע עבודה בשבילכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש.
'סאסי שיפוצים' מבצע עבודות רבות במגזר המוסדי כמו בזק ואקי"ם והאוניברסיטה הימית, ועל לקוחותיו נמנים גם לקוחות פרטיים רבים. 

בחברה מתמחים בכל סוגי העבודות והשיפוצים בבית, במוסד או בעסק - שירותי התקנה, הרכבה, תיקוני אינסטלציה מים וביוב מקצועיים, עבודות גבס, עבודות חשמל, חלוקה ליחידות, תוספות בניה, עבודות צבע וריצוף, עבודות דק ובנייה והתקנת פרגולות במרפסות ובחצרות, עבודות פיתוח בבריכות, שיפוצים כלליים, עבודות גמר עד קבלת מפתח ועוד. כשאתם מוסרים עבודה ל'סאסי שיפוצים', אתם יודעים שהוא דואג שאת העבודה שמסרתם לו יבצעו בעלי המקצוע המומחים בתחומם, בין אם זה במיזוג, עבודות דק או פרגולה, שיפוצים כלליים, צבע, עבודות חשמל או ריצוף, עבודות גבס ועבודות גמר ודואג לכל הכרוך בשיפוץ הבית/דירה/מוסד.
קניתם בית/דירה, תנו את המפתחות בידיו של 'סאסי שיפוצים', והוא יעשה הכל עבורכם ברמה תוך עמידה בלוח זמנים וידיעה שכאשר תסתיים העבודה תקבלו בית  משופץ לתפארת.

'סאסי שיפוצים' היא חברה בעלת ניסיון של 45 שנים בתחום וחרטה על דגלה  מקצועיות, איכות עבודה והקפדה על גימורים מושלמים, עמידה בלוח זמנים, זמינות, שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק, התעניינות תמידית בטרנדים החדשים, למידתם ויישומם הלכה למעשה.

 

 

 "כל יום במקצוע זה לומדים דברים חדשים, העבודה בשטח היא בית הספר הכי טוב שיש ואתה מתנסה בדברים חדשים ולומד כל הזמן. אני חושב שמעל הכל מדבר הוותק. אמר לי פעם לקוח, 'אני מכיר אותך כבר 30 שנה, אם שרדת כל כך הרבה שנים בשוק השיפוצים (חמסה חמסה שום בצל), כנראה שאתה ממש טוב. נתתי לך את העבודה ואני מרוצה מאד מהתוצאה ועל כן אני מאמץ אותך כאיש השיפוצים שלי, סומך עליך ב- 100%'. וזה לא מקרה יחיד, זה קורה לי כל הזמן. אני משקיע את כל הידע והניסיון שלי בכל עבודה, מלווה את הלקוח מרגע שקיבלתי את העבודה ועד סופה ואף לאחריה במידה ויש צורך. הלקוח יודע שאני תמיד זמין, ולמרות שברוב המקרים אין כלל צורך לתקן משהו, ההרגשה שאני תמיד כאן בשבילו היא הרגשה טובה. אצלי כל לקוח מקבל שירות אדיב ולבבי ובמחירים נוחים."

חיפוש שלי בעמוד הפייסבוק של 'סאסי שיפוצים' העלה מחמאות כמו: "הכי אמין ומקצועי בתחום", "מקצועי, אמין וישר", "מקצוען ללא פשרות". וגם באתרים אחרים מחמיאים ל'סאסי שיפוצים' מכל הלב.

אז למה אתם מחכים?  – הרימו טלפון – ו'סאסי שיפוצים' בדרך אליכם.

סאסי שיפוצים, ליצירת קשר: 053-5283789.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש