המסע הקולינרי חובק העולם והכשר למהדרין מתחיל במסעדת אולה באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 13/12/2017 10:47 ● ערב ערב 2841
לא צריך דרכון וגם אין צורך להזמין טיסות ומלונות. כל מה שצריך לעשות זה להזמין מקום, להיכנס לרכב או למונית ולהגיע למסעדת 'אולה', ושם, במסעדה השוכנת בלב אזור המלונות באילת, נמצא השער לעולם הטעמים והניחוחות הבינלאומי ● אולה היא לא סתם עוד מסעדה, אלא היא מקום שבו אוכלים טוב, נהנים מכל ביס ומטיילים בין המנות שכל אחת מהן מהווה תחנה במקום אחר על פני הגלובוס, וכל פינה מעוצבת בהתאם לאחת המדינות אותן תעברו במסע הטעימות שלכם
המסע הקולינרי חובק העולם והכשר למהדרין מתחיל במסעדת אולה באילת

הכניסה למסעדה עוברת באנגליה, מספר צעדים רחוק יותר ואתם כבר בחדר האח"מים המרוהט והמאובזר בסגנון ספרדי, ויש גם פינה יוונית, פינה מרוקאית ופינה צרפתית, וכל אחת מהתחנות מעוצבת בקפידה כדי שתחושו את המקום אליו הגעתם ותיהנו מהמטעמים המיוחדים לו. כל פינה מעוצבת בקפידה ומצוידת באביזרים שנאספו ונתלו על הקירות ומרוהטת ברהיטים האופייניים למקום אותו היא מייצגת, ובכל אחת מהן על הקירות הלבנים תמונות וצילומים מהמקום אליו לוקחים אתכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשכוח שאתם באילת ולהתחיל ליהנות מהטעמים ומהריחות האופייניים למקומות בהם אתם מבקרים.  
בתפריט תמצאו מנות מצוינות שכל אחת מהן מאפיינת ארץ אחרת  – תפריט שהמנות בו הן טיול חובק עולם. במנות הראשונות המגיעות מאיטליה – פוקצ'ה אפויה בתנור אבן, פיצה אנטיפסטי ואינסלדה פנצ'נלה - סלט עגבניות שרי צבעוניות, פלפל מעושן, זיתי קלמטה, בצל סגול, אנשובי וביצה רכה. מספרד - סלט עלה עלה. מטורקיה - חציל שרוף על האש וקבב טלה טרי, ויש גם פלאפל כרובית ישראלי, קסרול פטריות ממולאות, קרפצ'יו סלק וקרפצ'יו פילה בקר מצרפת, מאורוגוואי - סינטה עגל פרוס דק דק, מפרו - סביצ'ה סלמון, וממרוקו - שקדי עגל צרובים על הגריל.

 


והמסע לא מסתיים במנות ראשונות. גם עם המנות העיקריות תבקרו באיטליה ותיהנו מספגטי אלאוליו או ספגטי ארבייאטה ולהודו תגיעו עם לינגוויני בהרטי, פסטה עם סלמון טרי ועגבניות קרועות, או פסטה טיקה מסאללה. מספרד - פסטה עם נתחוני פילה בקר. ויש דגים טריים בתנור אבן, סלמון בסגנון צרפתי, דניס ולברק בסגנון ישראלי, ובשרים בטעמים שונים כמו ירכי פרגית נוסח לבנוני והמבורגר אנטרקוט נוסח ניו יורק. ואם תרצו להשאר בארץ - יש קציצות טלה, אנטרקוט קצבים, סינטה עגל ומדליוני פילה בסגנון ישראלי. יש גם מיוחדים על הגריל בנוסח דרום אמריקה כמו מניפת סינטה טרייה או נתח סינטה מוגש במחבת לוהטת, או נתח אנטרקוט אנגוס טרי או טורנדו רוסיני מפילה בקר בתוספת מדליון כבד אווז בנוסח צרפת, פריים ריב פרימיום או פריים ריב עגל חלב נוסח אוסטרליה.
וגם הטבעונים ימצאו בטיול בתפריט מנות טבעוניות רבות איתן יבקרו במקומות שונים בעולם.
בסיום המסע הקולינרי מחכים לסועדים קינוחים מופלאים כמו גלידה בן אנד ג'ריס, קרם ברולה -  קרם וניל צרפתי בציפוי סוכר חום שרוף, מלבי קוקוס ופיסטוק, פרפה חלבה, מאפה שוקולד חם עם גלידה וניל ופבלובה מצוינת.
לא תצאו מכאן רעבים, זה בטוח, אבל הנפלא בכל במסע הבינלאומי הזה הוא שאתם יכולים לשבת בחבורה בחדר הספרדי או בפינה הצרפתית, וכל אחד מהסועדים יכול לאכול מנה שתיקח אותו למקום אחר על פני הגלובוס, או לחילופין אתם יכולים להחליט שהערב יוצאים כולם לטיול קולינרי בצרפת או ביוון או בספרד ונהנים אך ורק מהמנות האופייניות למקום הזה.
ועוד לא אמרנו מילה על השירות המקצועי המתוקתק, המצוין והיחס החם ב'אולה'  - מקום שכל אחד מתקבל בו בחיוך רחב ובאהבה ומרגיש בבית למרות שהוא סועד בכל העולם.
בחזית המסעדה לכל אורכה מחכה לכם מרפסת נעימה בסגנון ספרדי שתענוג לשבת בה בערבים קרירים של קיץ או בימים חמימים של החורף. 

 


העסקיות הן לדברי אבי טנג'י, בעל המקום, הטובות בעיר. במחיר של החל מ- 69 ₪, תוכלו ליהנות מעסקית זוגית הכוללת פוקצ'ה, מנה ראשונה ומנה עיקרית מתוך התפריט ושתיה קלה. ויש גם מנות לילדים עד גיל 12  - שניצלונים וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס או ספגטי ברוטב עגבניות.
המקום כשר ויש גם אפשרות להזמין מנות בשריות כשרות 'חלק למהדרין'.
כתובת: תרשיש 7. שעות פתיחה: א-ה 13:00 עד אחרון הסועדים, שישי סגור, ומוצ"ש - מצאת השבת עד אחרון הסועדים.
טלפון להזמנות:  08-6325566.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש