להשוות נכון: כך בוחרים חברת הובלות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2017 08:08 ● ערב ערב 2841
אחרי המון לבטים וביקורים בדירות שונות ומשונות, בחרתם לעצמכם בית חדש. חתמתם על החוזה וכבר התחלתם לדמיין את החיים החדשים שלכם במקום אחר, והם נראים שמחים ומאשרים. עם זאת, רגע לפני שמגיע הרגע המיוחל תצטרכו לקבל עוד כמה החלטות ובהן החלטה אחת מרכזית: בחירת חברת הובלות מתאימה. איך עושים את זה? התשובות לפניכם.
להשוות נכון: כך בוחרים חברת הובלות

 

צעד ראשון: איסוף הצעות

 

הצעד הראשון שלכם כולל סקר שוק קצר וקבלת הצעות מחיר מפורטות מכמה חברות הובלה. דרך טובה למצוא חברת הובלות באילת, בתל אביב או בחיפה היא להיעזר באתרים שמאפשרים לכם להשוות בין חברות, או לערוך את הסקר הזה בעצמכם. שימו לב שכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת (ככל האפשר) תצטרכו לדעת מראש מה בדיוק אתם מובילים, לאן, מתי ואיך. במילים אחרות, רשמו לעצמכם את כל פריטי הריהוט הגדולים, אלה שלא ייכנסו לשום ארגז, ונסו להעריך את מספר הארגזים שלכם. זכרו שיש השפעה גם למרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד, למספר הקומות (בוודאי אם אין מעלית) ולשיטת ההובלה, בהנחה שיש להם פריטים שלא ניתן לפרק ועבורם יידרש מנוף או ציוד מיוחד אחר.

 

צעד שני: השוואה נכונה

 

קיבלתם המלצות, דיברתם עם נציגי חברות ההובלה ויש לכם ביד כמה הצעות אפשריות. לפני שאתם מגיעים לשורה התחתונה ולמחיר ההובלה שקיבלתם, בדקו כמה נושאים חשובים. ראשית, גלו האם יש אותיות קטנות שאתם מפספסים, למשל חיוב על נקודות עצירה (אם תרצו לאסוף משהו מסבתא בדרך), עלות נוספת על ציוד שלא לקחתם בחשבון ואפילו אם ההצעה כוללת מע"מ או לא. בדקו גם את האחריות ושימו לב לאיכות החברה, שכן הובלה זולה תעלה ביוקר אם בדרך תישבר הטלוויזיה היקרה שקניתם.

 

צעד שלישי: קבלת החלטה

 

אחרי שהשוויתם ובחרתם חברה טובה, כזו שהיא גם אמינה וגם מקצועית, גם מנוסה וגם אחראית, אתם בדרך הנכונה. כעת ודאו שאתם מפרטים בכתב כל פרט שעליו הסכמתם, לרבות מועד ההובלה, השעה והמחיר. זכרו שעל המחיר הזה מקובל להוסיף טיפ למובילים (100 עד 200 ש"ח יספיקו) וכן כדאי לוודא כמה ימים לפני ההובלה הכל עובד לפי המתוכנן. אחרי שתסיימו ותקבלו אישור סופי על ההובלה, תוכלו להתפנות למשימה הבאה ולהתחיל לארוז. נסו לארוז כל חדר בנפרד וגם לציין מה יש בכל קרטון, רק כדי שיהיה לכם קל יותר לפרוק את הציוד, וחברת ההובלה תעביר כל ארגז למקום המיועד לה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש