מדוע כדאי לעסק להשקיע בקידום אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2017 08:18 ● ערב ערב 2841
לשאלה האם קידום אתרים שווה את ההשקעה? תקבל תשובה כי יש למעלה מ- 44 מיליון הפניות לשאלה זו.
מדוע כדאי לעסק להשקיע בקידום אתרים

אני בטוח שאינני מסכים עם הערכה כי קידום אתרים עבר זמנו, אך ללא קשר לכך ובניגוד למה שאולי קראתם לאחרונה, אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגני רחוק מלהיות סוס מת. למעשה, חברות רבות, כולל יועצי SEO, מתחייבים לחדש השקעה בפיתוח תשתיות אינטרנט ממוטבות של SEO, בעלות מנוע חיפוש ידידותי, בהתחשב במחויבות המתמשכת של המנועים לשפר את האלגוריתמים שלהם לאורך זמן. הנה רשימה של סיבות ספציפיות מדוע העסק שלך בהחלט צריך לשקול להשקיע בקידום אתרים אורגני.

 

זה עדיין עובד

 

ההסבר הכי מתבקש, בראש ובראשונה, טכניקות המשמשות לשיפור קידום אתרים עדיין עובדות. למרות הנתונים על תנועה אורגנית מ- Google שהייתה ירידה קלה למדי לאחרונה, הטכניקות עצמן נותרו יעילות. כל עוד אתה מתמקד בחוויית משתמש אופטימאלית תוך ביצוע אסטרטגיות קידום אתרים באופן שיטתי, אתה תתוגמל עם מיקום גבוה יותר כתוצאה תנועה אורגנית. זה לא הולך להיפסק בכל אופן ובטח לא בזמן הקרוב בהתבסס על הדרך שבה נראה כי מנועי החיפוש מתפתחים, אין זה סביר כי קידום אתרים יפסיק להיות יעיל בכל עת בעתיד הנראה לעין. באופן מסוים, חיפושים של אודיו ווידאו בסופו של דבר תלויים במילות מפתח כמו תוכן מבוסס טקסט מסורתי, קישור זה מבטיח את המשך ההצלחה של טכניקות SEO כל עוד הוא קיים.

 

זה חסכוני

 

בהשוואה לעלויות המתבקשות, צורות אחרות של שיווק באינטרנט כגון פרסום PPC, שיווק מדיה חברתית, או רכישת מוביל עבור תוכנית שיווק בדוא"ל, קידום אתרים מספק החזר ROI טוב למדי. בעוד PPC עשוי להניב יותר הכנסות, המדיה החברתית עשויה להיות חשובה יותר עבור התמונה שלך, קידום אתרים אורגני בדרכים רבות נשאר סלע של יציבות בנוכחות המקוונת שלך. מנועי חיפוש תופסים נתח שוק גדול יותר בסביבות 80%  - 90% של לקוחות עכשיו בודקים ביקורות מקוונות לפני ביצוע רכישה, ומספר זה צפוי רק לגדול. זה לא יהיה הרבה לפני, כמעט כולם מחפשים מוצרים ושירותים מקוונים. האם אתה רוצה שהם יוכלו לאתר את העסק שלך, או לא? ללא קידום אתרים אורגני במקום, לאנשים יהיה קשה מאוד למצוא אותך ובמקום זה הם עשויים למצוא את המתחרים שלך. עלייה ברוחב פס נייד ואופטימיזציה של חיפוש מקומי מאוחר יותר השנה, כמות התנועה המועברת למכשירים ניידים צפויה לחרוג מהמסירה למכשירים נייחים מסורתיים. עם העלייה הדרמטית הזו בשימוש בניידים, עולם חדש של טכניקות קידום אתרים יעילות נפתחו בפני חברות רבות, כגון מיטוב של חיפוש מקומי. אין צורך בפרופיל תוכן בריא עם כל עדכון אלגוריתם. גוגל ומנועים אחרים משנים את האופן שבו הם מסתכלים על אתרי אינטרנט. דברים שלא היו קיימים לפני כמה שנים, כגון מדדי מדיה חברתית, מקבלים כיום חשיבות גבוהה למדי מבחינת השפעתם על הדירוג שלכם. ללא בניית פרופיל תוכן בריא חודשים ושנים יעברו וזה עלול להזיק לעסק שלך, שכן הוא אחד הגורמים שגוגל מעריכה כאשר מסתכלים על האתר שלך. המתחרים שלך עושים את זה מידי יום,  זכור, קידום אתרים הוא תהליך בלתי נגמר, אם אתה לא מתקדם ומשפר את המיקום שלך, אתה מאבד את המיקום לטובת המתחרה שלך. זוהי עובדה פשוטה של ​​איך התהליך עובד. אל תיתן למתחרים שלך לתמרן אותך על ידי התעלמות מקידום אתרים, זהו כלי רב ערך עבור העסק שלך. השקע בקידום אתרים אורגני חשובה יותר עכשיו מאשר אי פעם, למרות הקושי הנוכחי כולם מוצאים את עצמם מתמודדים עם מחסור בנתונים אורגניים מילות מפתח ותנועה. העסק שלך בהחלט צריך להיות מסודר ומתוכנן עם אסטרטגית קידום אתרים אם אתה מעוניין להצליח במונחים של שיווק באינטרנט זה נשאר אחד המרכיבים החשובים ביותר של כל מאמצי המיתוג של נוכחות באינטרנט.

 

המאמר נכתב על ידי SEO Google LTD – תוכלו לקרוא עוד ב http://seo-google.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש