אל תעשו זאת בעצמכם: טיפול בתקלות חשמל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/12/2017 12:30 ● ערב ערב 2841
אנחנו לא ממש נהנים מתקלות חשמל בבית, בלשון המעטה. בעולם מושלם הכל תמיד יעבוד כמו שצריך, המזגן יפעל בדיוק בזמן הנכון, שום דבר לא יפריע לצפייה בטלוויזיה וכלי החשמל במטבח יפעלו כדי להכין לנו את ארוחת המלכים
אל תעשו זאת בעצמכם: טיפול בתקלות חשמל

בפועל אנחנו מתמודדים מפעם לפעם עם נפילות מתח, קצר או שקעים שפשוט מפסיקים לעבוד. יש לא מעט סיבות למה הבעיות הללו קורות, אבל השאלה החשובה באמת היא האם אפשר לטפל בבעיה לבד, או שמא עדיף להיעזר בבעל מקצוע, גם אם הביקור שלו יעלה לכם כמה שקלים.

 

עניין של בטיחות

 

אתם בטח זוכרים את ההרצאות שקיבלתם כילדים, אלו שנועדו להסביר לנו עד כמה החשמל מסוכן ועד כמה רצוי להימנע ממגע ישיר עם נקודות חשמל חשופות עם ארון החשמל. ההסברים שקיבלתם נכונים וזו בדיוק הסיבה להזמין חשמלאי בתל אביב במקום לנסות לטפל בבעיות השונות לבדכם קרא עוד. גם אם ברור לכם בדיוק איפה התקלה או מה גרם לה, רצוי שתתרחקו מהשקע החשוף או מהלוח שאחראי לספק חשמל לדירה כולה. בעל מקצוע יידע לעשות את זה נכון, עם הציוד המתאים ועם היעד המקצועי הדרוש. אל תיקחו את הסיכון שהחשמל כולו ייפול, או שאש תתקלח בגלל חוסר תשומת לב.

 

זרם חשמל – מאותת על סכנה

 

אחת הסיבות המרכזיות להזמנת חשמלאי בראשון לציון או בכל מקום אחר, היא תחושת עקצוץ כשאתם נוגעים במכשיר חשמלי או מחברים פריט כזה או אחר לשקע מסוים. אם אתם מרגישים את הזרם בקצות האצבעות או בנקודות שונות בגוף, בהחלט רצוי לשמור מרחק, לנתק את המכשיר מהשקע ולהזמין חשמלאי. התקלה הזו, שנראית על פניו קטנה למדי, היא תקלה שעשויה להפוך למפגע בטיחותי של ממש. גם ההחלטה להימנע לחלוטין משימוש בשקע לא בהכרח תספיק, שכן ייתכן ומדובר בבעיה רחבת היקף שאתם כלל לא מודעים לקיומה.

 

אז איך בוחרים חשמלאי?

 

אין ספק שהמחיר הוא נושא משמעותי, וכצרכנים חכמים אנחנו ממש רוצים לקצץ בעלויות ולהזמין את האדם הזול ביותר. עם זאת, חשוב לזכור שבמקרים רבים הזול הוא דווקא היקר. אם התקלה לא תיפתר, או אם העבודה הרשלנית תוביל לנזק גדול הרבה יותר, תשלמו על ביקור נוסף של חשמלאי, והפעם גם על תיקון הנזק של קודמו. כדי להימנע מהמצבים הללו התמקדו בנושאים חשובים יותר כמו מקצועיות, ניסיון ורמת שירות. רק חשמלאי שיש לו המלצות וניסיון ארוך טווח, הוא חשמלאי שיספק פתרון אמיתי לבעיה הקיימת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש