עסקים על כוס קפה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/12/2017 10:20 ● ערב ערב 2841
הישראלים אוהבים קפה. זוהי עובדה. אנחנו מוצאים את עצמנו פותחים את היום עם כוס קפה מהבית, באמצע העבודה אנחנו יוצאים להפסקות קפה ובכלל בכל מפגש עם חברים או משפחה אנחנו יושבים על כוס קפה
עסקים על כוס קפה

הדבר אינו שונה גם כאשר מדובר בעסקים ויש לכך אף חשיבות רבה יותר כאשר בפגישות עסקים אנחנו יושבים יחד ושותים קפה. המשקה החם תוך כדי דיונים עסקיים מקרבים את הלבבות ומסייעים ביצירת שיתופי פעולה חדשים, טובים ופוריים עבור העסק שלנו. ובכלל, כאשר אנחנו אומרים – 'אנחנו צריכים לשבת על כוס קפה' ברור כי אין הכוונה לדגום סוג של קפה מסוים. שתיית הקפה בצוותא כבר הפכה מזמן לשם קוד לישיבה משותפת, לאתנחתא נעימה, שיחה מלב אל לב וכדומה.

 

איך בוחרים את מכונת הקפה

 

כיום אנחנו מוצאים כי מכונות הקפה הפכו לתופעה מצויה בכל מקום ולא רק 'משוגעים לדבר' דואגים למכונה כזו בבית העסק שלהם. הבחירה במכונת הקפה הינה משימה שדורשת התייחסות לשורה ארוכה של פרמטרים. קיים מבחר גדול מאוד של מכונות קפה כאשר ההיצע העצום עשוי לבלבל אותנו מאוד. על כן  חשוב להכיר את האפשרויות ולבחור במכונת הקפה הכי מתאימה לנו, כזו שתענה על כל הצרכים שלנו.

מכונות הקפה נבדלות אלו מאלו בכמה וכמה פרמטרים. ישנם ההבדלים באיכויות של הקפה וישנם גם הבדלי הגודל של המכונות. כלומר כמה ספלי אספרסו תצליחו להפיק ממנה ליום. ישנן המכונות הקטנות המתאימות למשרדים קטנים וישנן הגדולות המסוגלות לספק מאה כוסות קפה ביום. ישנן מכונות המאפשרות הכנה בשני ספלים בו זמנית ויש את אלו המציעות סוגים שונים של קפה במכונה אחת. ישנן המציעות גם הקצפות של חלב חם או קר, מינונים שונים של כמויות הקפה ועוד מגוון אפשרויות.

יש גם את ההבדל בין המכונות האוטומטיות לבין הידניות – כמו שיש בבתי הקפה ובקיצור עולם פתוח של אפשרויות מגוונות.

 

מכונת קפה – פינוק שהעובדים שלך יעריכו

 

כל אחד רוצה שהעובדים שלו בעסק או במשרד יעבדו בחשק ועם מוטיבציה. האווירה החיובית הנוצרת במקום העבודה היא זו שלמעשה מניעה את גלגלי העסק ומחייה את הפעילות ואת העבודה במקום. זה לא סוד כי עובדים החשים הערכה מצד המעסיק אלו עובדים שיעניקו מעצמם יותר וישקיעו את הנשמה שלהם בעבודה. מנהל שבוחר לפנק את העובדים שלו במכונת קפה איכותית ייהנה מצוות מסור שיעריך את ההשקעה שלו. צוות שיעריך את הפינוק שכלל אינו מובן מאליו. מכונת הקפה תעשה להם טוב על הלב ותגביר את שביעות הרצון שלהם. הראשון שירוויח מכל זה - זהו המעסיק - מנהל העסק. עבור המעסיק זוהי לא הוצאה גדולה במיוחד אך היא שווה כל שקל שמשלמים עליה. כי עובדים מרוצים יוצרים 'בוס' מרוצה.

מכונות קפה לעסקים – הדבר הטוב ביותר לעסק!


jsau, thk,

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש