מתלבטים איזה מזגן לקנות? הכתבה הזו היא בשבילכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/12/2017 10:21 ● ערב ערב 2841
כאשר המעלות מתחילות לרדת והקור חודר לעצמות, נכנס כל עולם המזגנים להילוך גבוה. דורנו הוא דור מפונק ואנחנו כמעט ולא ננסה להתמודד עם הקור. לחיצה על השלט והמרחב כולו הופך להיות חמים ונעים. אז מי אמר שצריך להתחפר בפוך או להתעטף בסוודרים וצעיפים? המזגן יחזיר לנו את הקיץ לבית.
מתלבטים איזה מזגן לקנות? הכתבה הזו היא בשבילכם

גם בקיץ אנחנו נהנים מאוד מהמזגן כאשר הוא מצליח לצנן לנו את האוויר הלוהט ולהכניס הביתה משב רוח רענן ונעים. השאלה היא כמה יעלה לנו התענוג?

 

המזגנים של היום – מפתיעים אותנו במחיר

 

אז אם עד לא מזמן כל לחיצה על השלט הייתה מלווה בהיסוסים והתלבטויות האם אכן שווה לנו להפעיל עכשיו את המזגן הרי שהיום כאשר המזגנים החדשים מציעים לנו את הטכניקות המתוחכמות אנחנו נהנים מעלויות זניחות ממש כאשר שעת הפעלה של המזגן תעלה לנו אגורות ספורות בלבד. עובדה המאפשרת לנו ליהנות מהמזגן כמעט ללא הגבלה.

 

איך בוחרים מזגן?

 

כאשר אנחנו באים לבחור את המזגן עלינו לשאול את עצמינו מספר שאלות.

 

מזגן מרכזי או מזגן לכל חדר?

 

כאשר מדובר בבית עם מספר חדרי שינה חשוב לשקול היטב מה רצוי לנו. האם כדאי לבחור במזגן מרכזי שכל הפעלה שלה תפעיל את כל היחידות בבית או שמא עדיף לנו להתקין יחידות נפרדות לכל חלל. כך גם נוכל להתקין שעון נפרד לכל אחד מהמזגנים הללו כאשר כל אחת תוכל לפעול בזמנים ובשעות הרצויות לנו מבלי שנבזבז חשמל לחינם.

 

מזגן שקט או רגיל?

 

יש אנשים שהזמזום של המזגן מפריע להם מאוד. הם מתקשים להירדם כאשר המזגן נושף בקול. עבורם נמליץ על מזגן שקט שאינו משמיע כל רחש בעת פעולתו.

 

מזגן עם אחריות

 

חשוב לדעת כי למזגנים ישנה אחריות של היצרן אך ההתקנה זה סיפור אחר. אתם חייבים לוודא כי בחרתם במתקין שיש לו רישיון התקנה מטעם החברה. אם לא תשימו לב לכך, ייתכן ותיתקעו עם מזגן שלא יותקן כראוי כאשר החברה תתנער מכל אחריות. גם תקלות במזגן עצמו לא תמיד יטופלו על ידי החברה שתטען כי ההתקנה שלא נעשתה במקצועיות הראויה היא זו שפגעה במזגן.

 

מחירים זולים

 

זה לא סוד שכולנו מחפשים מחירים זולים. אך כאשר מדובר במזגן אף אחד לא ירצה להתפשר על איכות בגלל המחיר. כאשר המחיר הטוב מגיע יחד עם המוצר האיכותי הרי שאין דבר מושלם מזה. בדרך כלל בעונת החורף נוכל למצוא את המבצעים השווים על המזגנים, כי העונה החמה שלהם (תרתי משמע) היא כמובן בקיץ למרות שאין כמוהו יעיל גם לחימום הבית בלחיצה אחת.

 

שלט

 

מומלץ לרכוש שלט אוניברסלי כדי שהוא יתאים לכל סוגי המזגנים, במיוחד אם יש לנו בבית מזגנים נפרדים של יצרנים שונים.

לרכישת שלט מזגן אוניברסלי - http://www.pmarket.co.il/product/שלט-אוניברסלי-למזגן


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש