איזבלה - המסעדה היפנית הכי אסייתית באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 27/12/2017 10:55 ● ערב ערב 2843
הטרנד היפני כבש בשנה האחרונה את ישראל ●יפן הפכה ליעד מועדף - קבוצות תיירים ישראלים נוסעות ליפן בפרט ולמזרח הרחוק בכלל, וכולם הופכים למומחים בכל הנוגע למזרח הרחוק - בעיקר בענייני אוכל ● אבל עוד הרבה לפני שהמזרח הרחוק ויפן הפכו ליעד מועדף על ישראלים, הביאה 'איזבלה' את המטבח היפני והמטבח של המזרח הרחוק לאילת, ולאילתים רבים היתה 'איזבלה' המקום שבו פגשו לראשונה את מעדני המזרח הרחוק
איזבלה - המסעדה היפנית הכי אסייתית באילת

’איזבלה', מסעדה אסייתית קטנה, נעימה ומפנקת, שוכנת באילת בלב אזור המלונות ומציעה לסועדים בה מגוון רחב של מנות אסייתיות שגורמות לאלו שכבר היו במזרח הרחוק להיזכר בנוסטלגיה בטיולים שלהם למזרח הרחוק, ולאלה שטרם חוו את הטיול הזה - היא מהווה טריגר לנסות את חוויית הטיול הזאת. 
העיצוב ב'איזבלה' הוא יפני מודרני. המקום לא גדול - בסך הכל 26 מקומות ישיבה ליד שולחנות בקומת הכניסה, ובקומה העליונה - 12 מקומות ישיבה על כסאות בר לישיבה על הבר או ליד שולחנות גבוהים - מקום בהחלט לא גדול מבחינת השטח, אבל גדול מאד מבחינת הרמה הגבוהה של האוכל הטעים שתקבלו כאן. בעל המקום אבי טנג'י מעיד: "הסושי שתקבלו ב'איזבלה' הוא הסושי הטוב ביותר באילת אם לא בארץ".
האוכל האסייתי המוגש במקום הוא ברמת שלמות שלא תמצאו במקומות רבים המגישים אוכל אסייתי - החל במוצרים המרכיבים את המנה, דרך הרטבים אותם מכינים במקום ועד למנה המוכנה. כל מנה היוצאת מהמטבח מגיעה לאורח רק אחרי שנבדקה על ידי השף ישראל דדון והשביעה את רצונו במאת האחוזים. למרות הרמה הגבוהה של המנות המוגשות ב'איזבלה', המחירים הם אטרקטיביים ביותר.
החל משעות הערב המוקדמות, המסעדה מלאה עד אפס מקום, ואם לא עשיתם הזמנה מראש, סביר מאד להניח שלא תצליחו למצוא כאן כסא פנוי.

 

 

 

ומה בתפריט:


גולת הכותרת של התפריט של 'איזבלה' הוא הסטייק היפני - סטייק אנטרקוט משובח.
מנות ראשונות חמוצים יפנים, מרק היום, שתי יחידות אגרול ירקות, טרטר סלמון, וטאפא סושי – אצה, אורז סלמון/טונה אדומה, אבוקדו ובצל ירוק.
במוקפצים תוכלו לבחור בין פד תאי, נודלס או אורז עם בקר או עוף או אווז או ירקות או סלמון. 
תפריט הסושי עשיר במיוחד. תוכלו ליהנות ב'איזבלה' מאורמאקי – רול סושי אצה בחוץ בציפוי שומשום במילויים שונים, או אולי אתם מעדיפים פוטומאקי – רול אורז רחב או רול רחב אורז אצה בחוץ במילויים ובציפויים שונים, ואם לא תמצאו משהו בדיוק לטעמכם, תוכלו להזמין רול בהרכבה אישית. ויש גם ספיישלים 'איזבלה' – סלמון אבוקדו שיטאקה בצל ירוק בצפוי סלמון צרוב ושבבי טמפורה, או 'ספייסי בלה'  – סלמון, טונה אדומה, אבוקדו, מלפפון, גזר ובצל ירוק בציפוי סלמון, שבבי טמפורה וטוגראשי, או 'ווג'י בלה' – טמאגו, אבוקדו, מלפפון ובטטה בציפוי אבוקדו, שבבי בטטה ורוטב ספייסי מיונז.
גם מנות צמחוניות וטבעוניות תמצאו בתפריט, וגם מנות ילדים וקינוחים מצוינים. 
לצד האוכל, תוכלו ליהנות כאן ממבחר משקאות קלים, בירות מסוגים שונים ותפריט יין עשיר.
המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת וניתן להזמין בה גם מנות כשרות למהדרין.

מיקום: תרשיש 7, מול מלון 'לאונרדו פלאזה', בצדה האחורי של מסעדת 'אולה', טלפון במסעדה: 08-6223272, פתוח א-ה 13:00-01:00, ימי שישי וערבי חג מ- 13:00 ועד שעה לפני כניסת שבת/חג, מוצ"ש החל מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 01:00, ויש גם שירות משלוחים עד הבית.
חניה: יש בשפע. המסעדה נגישה לנכים, יש חניה וגם שירותים מותאמים.       


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש