קריבו - חוויה המשלבת בילוי וקולינריה כמוה טרם פגשתם

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/12/2017 14:43 ● מה נשמע 528
בראשון לינואר, עם פתיחה השנה האזרחית החדשה, תפתח גם ה-KARIBU, המסעדה החדשה במלון 'מלכת שבא' ● מסעדה מרהיבה בעיצובה המבטיחה להביא לאילת חוויה שהיא שילוב של בילוי עם קולינריה מהרמה הגבוהה ביותר
קריבו - חוויה המשלבת בילוי וקולינריה כמוה טרם פגשתם

 את המסעדה המרהיבה  תכננה האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה בעלי המלון, שברזומה שלה תמצאו גם את עיצובו של מלון 'פלאזה' ניו יורק. המעצבת רצתה להביא לאילת אמירה חדשה בתחום חוויית הבילוי ,האוכל והשתייה. כדי ליצור קונספט שהוא כליל השלימות, הושקעו במקום ארבעה מיליון שקלים והרבה מאוד עבודה, מחשבה ויצירתיות. המסעדה מתהדרת גם בשני חדרים פרטיים, ולקראת האביב, תפתח גם המרפסת הפונה לנוף הקסום של אילת, וגם בה תוכלו ליהנות מהאוכל המצוין והמיוחד, מהמשקאות הייחודיים, מהאווירה המיוחדת ומהרוח הצעירה.

 

עיצוב ברמה אחרת


כמוטיב מרכזי לחלל הפנימי של המסעדה בחרה גל נאור לכסות קיר ברוחב 16 מטרים  ובגובה של 4.5 מ' באריחים לבנים עליהם מודפסת יצירה של חיימה חיון, מעצב על יהודי  מברצלונה, שנתן אישור בלעדי לשחזר על אריחים לבנים יצירה שלו על כל פרטיה, שרובם פרטים המשורטטים בשחור. במונחי עולם העיצוב, חיימה חיון הוא כבר סלבריטי. עוד לא בן 40  וכבר עשר שנים שהמעצב הספרדי עובד עם צמרת החברות בעולם, מוסיף לרקורד פרס אחר פרס, ואין תערוכת עיצוב גדולה שממנה נעדרות טביעות האצבע שלו. לקבל בלעדיות על יצירה שלו היא לא דבר של מה בכך והיא תורמת נופך רענן מיוחד לחלל המסעדה. על רצפת המסעדה, שכולה פסי שיש בשחור ולבן, מוצבים שולחנות עץ וכסאות מרופדים בצבעים עזים. במרכז המסעדה ניצב בר  גדול  ומאובזר שמעליו כוסות ובקבוקים על מדפי זכוכית הנשענים על פסי מתכת. "תהליך ההגעה לשלמות הקונספט היה כמו תהליך של לידה", מספר מיקי שניידר, מנכ"ל מלון 'מלכת שבא'. “החל מבחירת והבנת הקונספט, ועד הידיעה שלא יוצאים למסע הזה בלי הכוונה קולינרית מקצועית ממדרגה ראשונה, שכללה צוות אנשים ויועצים מהטובים בכל תחום בו נגענו. בדרך  לשלמות הקולינרית התייעצנו עם שפים  רבים, ולבסוף יצאנו למסע מאלף עם שני שפים מוכשרים דודו אלמקייס ויוסי שיטרית ממסעדת 'דוד ויוסף דאון טאון' התל אביבית, עם שף המסעדה איזי גלבוע, יחד הם יורדים לכל פרט, עד  לרמת הגרם של כל תבלין  בכל מנה, בכדי שהתפריט   יתאים  במדויק לאווירה שאליה אנו מכוונים".

 


גם בכל הנוגע לבר המשקאות, שהוא מרכיב מרכזי במסעדה, הושקעה מחשבה רבה כמו שמספר איתמר דה סילבה, מנהל המסעדה. "גם בעיצוב הבר ירדנו לכל פרט, החל מהכוסות ועד השייקר, הכל ברמה הגבוהה ביותר. תפריט המשקאות עשיר ביותר וכולל משקאות פרימיום מכל העולם וקוקטיילים ייחודיים שהורכבו במיוחד למסעדת KARIBU. מסביב לבר כ-20 מקומות ישיבה ואפשר לשבת על הבר לאכול ולשתות, ולהעביר ערב שונה מזה שאנו מכירים באילת".
התפריט  במסעדה הוא ים תיכוני משודרג. תפריט  קליל, אלגנטי ומתוחכם ובאיכות גבוהה שאינו מתפשר על שום פרט. כל אחד מחומרי הגלם שמרכיבים את המנות שבתפריט נבחר בקפידה, וכולם ברמת איכות הגבוהה ביותר - החל מהלימון ושמן הזית וכלה בירקות, בדגים ובבשר. 
שף המסעדה, איזי גלבוע, שיוודא שתיהנו מכל מנה בתפריט המגוון והעשיר, למד את אומנות הבישול בבית הספר לקולינריה וגסטרונומיה LENOTRE בפריז שבצרפת, וברזומה שלו שזורות תחנות קולינריות מפורסמות רבות בארץ ובחו"ל.
האווירה במקום היא אווירה מיוחדת, צעירה ועכשווית, שמתאימה לצוות שנבחר לשרת את אורחי המסעדה – כולם צעירים אילתים, שרכשו ניסיון וברזומה שלהם תחנות קולינריות רבות. הצוות מביא איתו למקום אנרגיות טובות ורוח צעירה, בשילוב עם רמת שירות גבוהה ביותר, המתאימה בדיוק לאווירה שבמקום.
היכונו, יש בהחלט למה לצפות.


מיקום: מלון 'מלכת שבא' אילת.
פתוח: ימים א'-ה' החל מהשעה 19:00. שישי סגור. 
מוצ"ש - משעה אחרי צאת השבת.
טל להזמנות: 08-6306780


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש