מילוי קמטים – למה בעצם אנחנו עושים את זה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:02 ● ערב ערב 2843
אנשים בגיל ארבעים, חמישים, מגלים להפתעתם שהפנים שלהם כבר לא מה שהיו פעם. אם בשנות העשרים והשלושים לחייהם, הפנים היו חלקות, נעימות למגע, הרי שכעת מתחילים להופיע קמטים ראשונים, כעת הם מתמודדים עם סדקים וכתמים שמשנים באופן מסוים את המראה שלהם.
מילוי קמטים – למה בעצם אנחנו עושים את זה?

 

אנחנו יודעים היום שקמטים בפנים הם תוצר של הזמן, בין אם מדובר בקמטי הבעה שנוצרים מתנועות שונות שאנחנו עושים בפנים, היחלשות של השריר מה שמונע מהפנים שלנו להיות גמישים ואז הבעה משאירה סימן בגדר קמט. אנחנו גם יודעים שהקמטים נוצרים מסיבות נוספות, עצבים, מתחים, חרדות, חולשות ועוד. במילים אחרות, ילדים, עבודה, זוגיות ואינספור דברים שיכולים להטריד אותנו במהלך היום, הרי שהם לא רק מטרידים את מנוחתנו או עושים לנו שערות לבנות, הם גם יוצרים קמטים על הפנים שלנו.

מילוי קמטים הוא פתרון אידיאלי עבור מי שרוצה להתמודד עם התופעה ולא מוכן לקבל את זה שיש לו קמטים בפנים. יש רבים אשר סבורים, שקמטים מלמדים אותנו על מה שעשינו ומה שאנחנו עושים בחיים, זה חלק מאיתנו ולכן אין סיבה שאנחנו נימנע מהם. לעומת זאת, יש מי שמוצא במילוי קמטים פתרון אסתטי לבעיה שמפריעה לו, היו לנו פנים חלקות כשהיינו צעירים, אין סיבה שניראה מבוגרים אם אנחנו יכולים למלא את הקמטים שלנו וליהנות שוב מפנים חלקות.

 

למה אנחנו עושים את זה והאם זה משתלם לנו?

 

צריך לומר, מילוי קמטים יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד. אנחנו יכולים לראות היום לא מעט אנשים שבוחרים להשתמש בשיטות השונות שעומדות לרשותם בשביל להתמודד עם הבעיה. צריך לומר עוד, שישנן שיטות שונות לשם מילוי קמטים, הפופולארית ביותר היא שימוש בבוטוקס, אך אפשר למצוא שיטות נוספות, בין אם מדובר בחומרים אחרים, חומצות וכן שימוש במשחות וקרמים.

הדרך בה נבחר לבצע טיפול מילוי קמטים היא תוצאה של סוג העור שלנו, סוג הבעיה, וכן תופעות הלוואי והסכנה אשר טמונה, אם טמונה, בטיפול. מן הסתם, יש כאן גם שאלות של עלויות ואפשרויות אחרות.

אנחנו בוחרים לעבור טיפול מילוי קמטים מסיבה מאוד פשוטה, אנחנו לא רוצים שיהיו לנו פנים מקומטות. מעבר לעובדה שזה סימן ברור לכך שאנחנו כבר לא צעירים, הרי שעבור רבים מאיתנו זה לא אסתטי ואם זה לא נותן תחושה של אסתטיות, זה יכול לפגוע בנו בצורות שונות, בין אם בביטחון העצמי שלנו ובין אם מדובר בדברים אחרים.

בסופו של דבר, מילוי קמטים יכול להשתלם לנו אם אנחנו לא מתמכרים לכך, ואם אנחנו עושים את זה במנות קטנות, תוך הבנה שיש תהליכים שאנחנו לא יכולים לעצור אפילו לא בעזרת בוטוקס. אם נבין ונקבל את זה, אז הטיפול יהיה פרופורציונלי ואנחנו נהנה ממנו יותר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש