מהם מחירי הדפוס העדכניים בשוק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:20 ● ערב ערב 2843
שוק הדפוס הדיגיטלי מתקדם באופן מהיר, בין אם זה החומרים, או הטכניקה וכמובן המכונות שמתחדשות בכל עת יחד עם הטכנולוגיה. עקב כך ובהתאם לזאת כך גם המחירים. רצוי לציין שמחירון עבור דפוס לעולם לא היה יקר יתר על המידה, אבל המחירים כן משתנים מעת מעת.
מהם מחירי הדפוס העדכניים בשוק

היום במקום לשאת למסע באינטרנט אחר השירות והמחיר המתאימים, ניתן לקבל את הכל באתר אחד אשר נקרא פרינטפיקס – https://www.printfix.co.il , האתר מציע את כל שירותי הדפוס במקום אחד. מאפשר לכם להשוות מחירים בין בתי דפוס הקרובים למקום מגורכם לפי הצרכים שלכם, באתר בודקים בתי דפוס הנכונים לכם ושולחים אליכם שלוש אפשרויות של מחירים שונים ומעודכנים,  לאחר בחירת בית הדפוס, שרות הלקוחות יצרו עמכם קשר.

 

השוואות מחירים

 

עקב כך שפרינטפיקס דואגים לצרכים שלכם, מתאימים את הבית דפוס הנדרש לפי הפרמטרים והצרכים שלכם ובגלל שכך חוסכים לכם זמן יקר על חיפוש והתרוצצות פיזית ובאינטרנט, האתר מעודכן,כך שזה אומר שאנו עומדים מול השוק בכל עת, בודקים, משווים מחירים ובכל תחום דפוס שהוא, אם זה מחירון דפוס עבור פליירים לסוגם, צבעוניים, דו צדדיים, כרטיסי ביקור לסוגם, חד צדדיים, דו צדדיים וכו.. מעטפות, הזמנות לאירועים, מדבקות. אנו בקשר תמידי עם משרדי דפוס לכן המחירון עבור עבודות דפוס שאנו מספקים הינו מעודכן ואמין ואל תשכחו שאתם מקבלים מחירים ממשרדי דפוס שונים לגבי השוואה ובחירה הנכונה לכם.

 

מספר דוגמאות למוצרים ומחירים

 

מחירון דפוס לכרטיסי ביקור בהנחה שהכרטיס הינו בגודל סטנדרטי כ-5 ס״מ על 9 ס״מ אז המחירים יכולים לנוע לכרטיס צד אחד, 500 יחידות בין 100-150 שקלים. הדפסת כרטיס ביקור שני צדדים 100-200, שימו לב זאת ללא עיצוב, אתם מקבלים מאיתנו שלוש אפשרויות מחירים לבחירתכם.

מחירון הדפסת הזמנות לאירועים בהנחה שמדובר בגודל של 10X15 צד אחד, ללא עיצוב בין 80-150 שקלים, שני צדדים בין 150-250 שקלים, הזמנות אירועים בגודל 10X20 כ-120-180.

הדפסת פליירים צבעונים חד צדדיים ל-1000 יחידות בגודל A4 כרומו כולל גרפיקה תעלנה בין 500-650 שקלים, דו צדדיים בין 500-1000 שקלים, צד בודד לגודל A5 יעלה 300-550 שקלים.

אלו רק מספר דוגמאות למחירים של עבודות פופולריות, באתר המדובר למשל ניתן למצוא מחירים מעודכנים לעבודות שונות אחרות וכמובן לעבודות ספציפיות אנו נשלח לכם שלוש אופציות עם מחירים שונים מבתי דפוס רלוונטיים לכם, לביקור במחירון עבודות הדפוס המלא.

 

הערות אחרונות

 

המחירים המוצגים באתר אכן מעודכנים והם נמדדים לאחר מחקר אינטרנטי ומול בתי דפוס כאלו ואחרים, יחד עם זאת צריך לשים לב לנקודה הבאה.

אנו מספקים לכם בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים לצרכים שלכם, כך שכל בעל מקצוע יתאים את המחיר לסוג העובדה הרלוונטית לכם, תוך לקיחת פרמטרים של סוג העבודה, גודל, כמות, עיצוב וכן הלאה. כך שהמחיר משתנה ומעודכן בהתאם לעבודה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש