איזה דק כדאי לעשות סינטטי או עץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:21 ● ערב ערב 2843
אין כמו לשבת על מרפסת דק בביתכם ביום אביבי ונעים וליהנות ממה שהחיים מציעים לנו, בין אם זה ארוחה טובה, קפה ועוגה של אחר הצהריים, לארח את המשפחה המורחבת, או ארוחת צהריים של המשפחה המצומצמת, לשבת לצחוק עם חברים או ליהנות מספר טוב בגפכם.
איזה דק כדאי לעשות סינטטי או עץ

מרפסות דק הן מוצר שישדרג לכם את החיים, הבית שלכם יקבל תפנית עיצובית ותפנית רוחנית, כיסא נדנדה, בירה צוננת, מה שנקרא, החיים הטובים, ובאמת אין סיבה שלא יהיו לכם. אם יש לכם מרפסת במיוחד עם חצר כי אז משתלב היטב, אז דק למרספת זה מעין הכרח.

אבל איזה סוג של דק כדאי לעשות ולהשתמש למרפסת שלכם? האם דק סנטטי או שמא דק מעץ. לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, בואו נעמוד על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהדקים.

 

הכירו את הדק סינטטי

 

מעבר ליתרונות הטמונות בתוך דק סינטטי, ראוי לציין שהוא אפנתי, אז אם אתם רוצים להיות כאלה, אפנתיים שיקיים, אז שימו לב שזה העניין, צו האפנה בשנים האחרונות בנוגע לדק מרפסת.

דק סינטטי עשוי מלוחות ותערובת של חומרים סינטטיים המחוברים זה לזה ויוצרים משטח יציב.

לדק הנ״ל טקסטורה נעימה וניתן לשלב צבעים שונים המתאים לביתכם.

דק סינטטי עמיד בפני נזקי מזג האוויר ואינו מגיב בצורה קיצונית לשהייה רבה בשמש, או בגשם, אינו דוהה וכך אינו דורש תחזוקה קיצונית ותמידית, אלא כמו כל חפץ אשר דורש טיפול וניקיון מדי פעם.

בדרך כלל לטרמיטים ולחיות עץ בכללותם אין עניין בדק זה, למרות זאת אין סיבה להזניח אותו, כאמור טיפול פשוט יהיה הולם לדק סיננטי וכן אין צורך בניקיון מסובך, שיופים למינהם וכיוצ״ב, אלא ניקיון פשוט.

לא צריך לכרות עץ בשביל דק סינטטי.

 

דק עץ

 

בניית דק מעץ מקנה מראה טבעי, אסתטי וחם. חיבור אל הטבע ונעים למגע. הטמפרטורה שדק עץ מאפשרת היא נעימה ואינה קיצונית לכאן או לכאן, תהיה אפשרות ללכת יחפים על הדק גם בקיץ חם.

עץ סופח אליו נוזלים ולכן יכול להיות שבמשך הזמן התצורה שלו תשנה, כלומר יתכן שהעץ יתנפח ואו יגרמו בו סדקים.

חיות כמו טרמיטים הכל כך אוהבים עץ יכולים למצוא את ביתם בדק. לכן שימור העץ והטיפול בו הוא הכרחי כדי שהבלאי יהיה מינמלי. לפני השימון יש לנקות את העץ היטב, עדיף עם זרם מים חזקים ורק ולאחר מכן להשתמש בשמן עץ המתאים, חומר להגנה לעץ ואף צבע אם אתם מעוניינים.

 

היכן מזמינים דק ומחירים

 

המחירים כמובן משתנים מסוג לסוג, גודל והפרמטרים והמשתנים רבים. המחירים יכולים להגיע לכמה מאות שקלים בניית דק סנטטי ואף ל 900-1000 שקלים לבניית דק מעץ, שוב המחירים משתנים כך שקחו את הנאמר בערבון מוגבל. פורטל פרגוליין מציע אפשרות להזמנת דקים, פרגולות, גדרות, סוככים ועבודות עץ שונות לביתכם. ניתן דרך האתר לקבל הצעות מחיר שונות לדק הרצוי ואתם תבחרו את המתאים לכם, השירות ניתן בכל הארץ.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש