אצילי במיוחד - מטבח אנגלי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:24 ● ערב ערב 2843
העם הבריטי ידוע באצילותו (לרוב), אם מדובר בשפה שהיא שפה אנגלית ברמה גבוהה, אם מדובר בשעת התה המפורסמת במיועדת לשיחות על הא ועל דא, בכלל אם מדובר בנימוסים והליכות העם הבריטי ידוע באופיו האצילי, הקלאסי והמעודן (לרוב).
אצילי במיוחד - מטבח אנגלי

עכשיו האצילות אינה קשורה לחומר האנושי בלבד, אלא גם לאלמנטים אחרים בתרבות דוגמת המאפים, צורת הגשה של מזון קלאסי, מוצרי מטבח כמו חרסינות למיניהן וכמובן המטבח הבריטי עצמו שהוא אלגנטי ואצילי. מטבח בעיצוב אנגלי הוא מטבח עם אהבה עם אופי וסטייל שאין שני לא, האווירה, העיצוב מקנים לחוויית הבישול ערך רב ובעל משמעות.

 

מטבח אנגלי, אצל מי?

 

ובכן, אין ספק שאתם רוצים מטבח אנגלי בעל מראה אצילי, כזה מהסרטים, מעוצב וקלאסי, אז איך ״משיגים״ אחד, או איך בונים אחד? איפה מתחילים? ובכן יש לכם אפשרות לצאת למסעות מייגעים באינטרנט ואז אולי למצוא חברה אמינה ואולי לא. או, יש לכם אפשרות להגיע לאתר אחד ומיוחד שבו תוכלו להשוות מחירים ולקבל הצעות מחיר מקבלנים, או חברות שמתעסקות בשיפוץ מטבחים, חברות אמינות בעלות שם. שם לאתר שכזה, המטבח שלי, בו תמצאו כל מטבח שאתם רוצים, כולל מטבח אנגלי אצילי, תראו השוואת מחירים, בדקו עד שתגיעו למטבח המיוחל שלכם.

 

מאפייני המטבח האנגלי

 

כמו העם האנגלי כך גם המטבח הבריטי בנוי בצורה אצילית וקלאסית. התצורה הקלאסית כמעט תמיד תהיה מאותרת בגימורים אלגנטיים, אולי אף בסגנון יווני עתיק, לעתים יהיו דומיננטיים ופורצים החוצה ויזואלית ולעתים עדינים ומשתלבים בתוך המטבח.

הגימורים באים לידי ביטוי בארונות, מדפים, מגירות ומשטחי עבודה שונים.

מטבח קלאסי משתלב לנו היטב עם מטבח כפרי ואכן הרבה פעמים מטבחים הבריטים נראים כמטבחים כפריים, כלומר שעץ לוקח חלק דומיננטי מהאלמנטים של המטבח.

שימו לב שמטבח כפרי אינו אומר מטבח ישן, אלא מטבח עם אלמנטים כפריים כמו עץ לרוב ואופי חם ולבבי, היום המטבח הבריטי משלב בין מודרניזציה לבין נגיעות כפריות מה שמקנה לו מראה אצילי.

צבעי המטבח האנגלי בדרך כלל יהיו צבוע בצבעים עדינים, בהירים ומזמינים, צבע לבן, קרם, בז׳ וכיוצ״ב פחות בצבעים כאדום וצבעים חזקים, (אלא אם כן אתם מחפשים מטבח משנות ה-70 של המאה ה-20).

ואם בשנות ה-70 עסיקנן, אז דווקא ניתן לתת ביטוי לתקופה בקירות של המטבח, שם תוכלו להשתמש בקרמיקה מסוגננת לא צעקנית, או שיש עדין.

 

למי מתאים מטבח אנגלי?

 

מטבח אנגלי מתאים לכולם, במיוחד לאלה המעוניינים במטבח עם סטייל עם אופי ועיצוב אלגנטי. המטבח הנ״ל מיועד לכל מי שמחבב את העבודה במטבח (מי לא?), בישולים, אפייה וכיוצ״ב וגם כאלה המעריכים את השהייה במטבח, אם זה לארוחה כזו או אחרת, שיחה חולין, או לשעת תה של אחר הצהריים נינוח ועצלה כיאה לעם הבריטי.

המאמר באדיבות פורטל המטבחים – המטבח שלי


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש