ביטוח משאיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:38 ● ערב ערב 2843
אם אתם בעלי צי משאיות או שיש יש לכם משאית שעמה אתם נוסעים על מנת להתפרנס- חשוב שתדעו כי ביטוח משאיות חייב להיות חלק בלתי נפרד מאחזקת המשאית והוצאות האחזקה שלה. אבל מהו ביטוח משאיות ומדוע חשוב לבטח משאית? כל המידע בהמשך.
ביטוח משאיות

 

מהו ביטוח משאית?

 

בטיוח משאיות נועד לבטח את המשאית, ואת האדם שנוהג בה כמו גם את הסביבה - מה שנעשה בדרך כלל בביטוחי רכב. ביטוח משאיות מחולק גם הוא לביטוח חובה וביטוח מקיף כאשר ביטוח חובה מכסה נזקי גוף של המעורבים בתאונה ואינו מתייחס לפגיעות ברכוש, בעוד שביטוח מקיף מסייע ליהנות מכיסוי נזק למשאית וזאת בהתאם לפוליסת הביטוח שאתם בוחרים.

בנוסף ניתן לבטח משאיות בביטוח צד ג' שהוא אינו ביטוח שנחשב כזה שחובה לבצע, וזאת משום שביטוח מסוג זה נועד לכסות נזקי תאונה לצד שלישי. עם זאת עדיין חשוב לשים לב לתנאי הביטוח כמו הגבלות שונות על נסיעה וצריכת סמים או אלכוהול – כאשר במקרים כאלה לא יחולו תנאי הביטוח.

 

הוצאות על ביטוח – חלק מהתחשיב החודשי

 

כאשר אתם מחזיקים משאיות כחלק מהעסק שלכם, חשוב שתדעו כי ביטוח משאיות חייב להיות חלק מההוצאות השנתיות שלכם, תוך שאתם יודעים מה משפיע על מחירי הביטוח השונים.

ההשפעה של עלות הביטוח קשורה בדרך כלל למספר המשתמשים בביטוח, למטרה שלה נועדו המשאיות ולשאר פרמטרים שקושרים לאופן הנהיגה והעבודה במשאית. בנוסף ישפיע על מחיר המשאית גם משקלה כאשר משאית ששוקלת מעל 16 טון תהיה כזאת שדמי הביטוח שלה גבוהים יותר, כמו גם גילם של נוהגי המשאית אשר ישפיע על המחיר ונתוני המשאית כמו משאית מנוף, מערבל בטון, סמיטריילר שנועד להובלת רכבים ועוד.

 

מדוע ביטוח משאיות כה חשוב?

 

כדי להבין את חשיבות הביטוח אין צורך להיות בוחן תאונות, וזאת משום שבשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר תאונות קשות שנגרמות עם משאיות. בנוסף ביטוח משאית הוא חובה למי שרוצה לבטח את המשאית ששוויה כסף רב, ולבטח את הרכוש שלו בצורה הטובה ביותר.

 

אז כיצד בוחרים חברת ביטוח משאיות טובה?

 

על מנת לבחור חברה טובה לביטוח המשאית שלכם יש לבחור חברה שיש לה ניסיון בביטוח משאיות, שירות טוב, ויש לבחור בחברה אשר יכולה להיות כזאת שתכסה אתכם בעת צרה, שמחיר הביטוח שלה מתאים לתקציב שלכם, ושתהיה חברה אשר תיתן לכם שירות מושלם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש