פסטיבל ישרוטל קלאסיקאמרי חוגג 20 שנה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/1/2018 19:13 ● ערב ערב 2843
ארבעה ימים של פסטיבל בינלאומי למוזיקה קלאסית במלון 'רויאל ביץ'' אילת, בין התאריכים ה-4-6 בינואר
פסטיבל ישרוטל קלאסיקאמרי חוגג 20 שנה
צילום: רמי זרנגר

פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' היוקרתי המתקיים זו השנה ה- 20 במלון 'רויאל ביץ'' אילת, יארח את תזמורת סימפונט רעננה, לאחר הצלחה כבירה בשנה שעברה

מאסטרו קונסטנטין אורבליאן (רוסיה/ארה"ב) וסולני בית האופרה מיראבאן מארמניה, המנהל האמנותי של הסימפונט עומר מ. ולבר (ישראל), הפסנתרן עטור הפרסים דוידה קבאסי (איטליה), המנצחת קרן קגרליצקי (ישראל), כנר ראשון ניתאי צרי (ישראל), ירון גוטפריד, יקי ראובן במנדולינה ועוד, יהיו בין אורחי פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' - הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית באילת, אשר יתקיים זאת השנה ה- 20 במלון 'רויאל ביץ'' אילת, ביחד עם תזמורת סימפונט רעננה בביצוע מיטב היצירות של המלחינים והיוצרים הגדולים בכל הזמנים.

תוכנית הפסטיבל מגוונת ומשלבת יצירות קלאסיות של בטהובן, שוברט, הולסט, שוסטקוביץ, שופן ועוד, לצד יצירות ממיטב הזמר העברי והקלאסיקות הישראליות מכל הזמנים. במהלך ימי הפסטיבל יועלו מופעים שונים, ביניהם: 'כל אחד לחוד ושנינו יחד', 'גרפיטי מוסיקלי', מפגש פסגה של עומר ולבר ודוידה קאבסי, רוקדים בשילוב להקת Dikanda, 'צלילים מהבלקן' ועוד.

עוד ייקחו חלק בפסטיבל, להקת 'סומסום', יקי ראובן וכרמן סימון על המנדולינות, טטיאנה לרינווה על הפסנתר, הזמרות אנה סקיביניסקי ועינת ארונשטיין, תאודוסי ספאסוב מבלוגריה על חליל רועים, ומוזיקאים רבים נוספים.

תזמורת סימפונט רעננה היא קול ייחודי בעולם המוסיקה הקלאסית, אשר מציגה שילוב מנצח של חדשנות עם איכות. הגישה הבלתי אמצעית, הדינאמיות והליברליות האמנותית, הביאו את התזמורת לקהלים צעירים ומגוונים פעם אחר פעם. הצלילים הנפלאים שינוגנו על ידי סימפונט רעננה והאמנים הרבים המשתתפים באירועי סוף השבוע, הם הביטוי היפה ביותר להיותה של רשת מלונות 'ישרוטל' מובילה בייזום, תמיכה והפקה של אירועי תרבות ואמנות, המעצימים ומעשירים את חווית החופשה של אורחי מלונותיה באילת וברחבי הארץ. התכנית השנה היא העשירה ביותר בפסטיבל עד כה.

מנהל מוסיקלי - עומר מ. ולבר, מנצח בית - דוד זבה, מנכ"ל - אורית פוגל שפרן.

לתושבי אילת מכירת כרטיסים על בסיס מקום פנוי. רכישה במלון ה'רויאל ביץ'' – בהגעה פיזית בלבד. כרטיסים במחירים מיוחדים לתושבי אילת: 100 ₪ למופע ערב, 70 ₪ למופע צהריים. נותרו כרטיסים אחרונים.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש