כך תגנו על ביתכם מפני פורצים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/1/2018 09:24 ● ערב ערב 2845
המחשבה הזו אינה נעימה לאף אחד, אך היא בהחלט מתגנבת לראש מפעם לפעם. האם פורצים חדרו לתוך הבית שלי? האם הם הצליחו לפרוץ את הדלת הנעולה ולהיכנס אל תוך הדירה? המחשבה על כך בהחלט מצמררת ומעמידה במבוכה של ממש אנשים רבים. לא נעים לחוש חוסר ביטחון בדבר הנעילה של הבית שלכם. כואב לגלות כי אכן פורצים הצליחו לבצע את זממם ולפרוץ אל הדירה. האם יש מה לעשות בנידון? האם ניתן למנוע מקרים כאלו?
כך תגנו על ביתכם מפני פורצים

 

מיגון ואבטחת הבית

 

התשובה לשאלה זו היא חיובית. יש בהחלט מה לעשות כדי למנוע מקרים של פריצה לבית. או לכל הפחות להקטין בצורה משמעותית את הסיכויים שהם יקרו. אמנם מספר הפריצות לבתים בישראל הינו גדול למדי, וזה לגמרי לא מחמיא לנו. אבל יחד עם זאת עלנו לזכור כי כאשר הבית מוגן ונעול היטב - הוא לא נחשב לאפשרות מועדפת על הפורץ. הלה מחפש אחר בית שלא מסובך מידי לפרוץ אליו. זו הסיבה לכך שמומלץ כי תתקינו מערכת אזעקה אלחוטית לצד מצלמות אבטחה ומערכות נוספות לאבטחת הבית שלכם.

 

מכשור מתקדם להגנה על הבית

 

מערכת אזעקה -  מערכת זו נועדה להגן על הבית ועל יושביו. חשוב להתקין בעזרת אנשי מקצוע מתחום המיגון את המערכת האיכותית והאמינה. מתברר כי במבנים בהם הותקנה מערכת כזו סוכלו ניסיונות פריצה ושוד.

מצלמות אבטחה – התקנת מצלמות אבטחה מאפשרות לכם לשלוט על הנעשה בסביבת הבית ולעקוב אחר תנועה מעוררת חשד. יש להבחין בין מצלמות גלויות לסמויות. לפני שאתם בוחרים במצלמה חשוב לשמוע חוות דעת מקצועית באשר להתאמת המצלמה למבנה ולצורך. כיוון שיש שימליצו על מצלמה סמויה – כזו שאינה מגלה לכל עובר אורח שלבני הבית יש סיבה לחשוש... מצלמה נסתרת אינה מזמינה פורצים, אך יחד עם זאת מדווחת ומצלמת את המקום.

אינטרקום עם מצלמה – התקנת אינטרקום בכניסה לבית היא צעד חשוב במיגון הבית. העומד מאחורי הדלת יצלצל ואתם תוכלו לראות על המסך מי עומד שם. כך תוכלו לקבל את ההחלטה האם אתם מעוניינים לפתוח בפניו את הדלת.

גלאי תנועה – התקנת גלאי תנועה מאפשרת לכם להיות רגועים בדבר הפעילות המתרחשת בבית. גלאי זה יתריע כאשר קיימת תנועה חשודה בבית. הגלאי יפעיל את מערכת האזעקה. אתם תוכלו לצאת מהבית בשלווה בלי לחשוש מפריצות. כיוון שבמקרה של פעילות חשודה יאותת הגלאי והניסיון לפרוץ אל הבית ימנע.

כדי להסיר דאגה וחרדות מהלב מומלץ להתקין מערכות הגנה לבית. אלו ימנעו פריצות ויסכלו מזימות של חדירה לבית שלכם. אתם תהיו רגועים יותר. תצאו מהבית בלי פחדים מפני פריצות וגניבות. מערכת אזעקה וציוד מיגון מאפשרים לחיות את היום יום שלכם בשלווה ובלי חששות תמידיים בדבר פריצה אפשרית .


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש