חדש חדיש הכי חדיש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/2/2018 10:10 ● ערב ערב 2849
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכםשתאספו אותם מהחנויות ● לכל מי שמרגיש חובה להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש

 

למונדו

 

חנות המתנות ועיצוב הבית 'למונדו הום דיזיין', הממוקמת במתחם 'ביג' באילת, החלה לשווק את סדרת הסירים והמחבתות של מותג כלי הבישול 'קוצ'ינה מיה'

'למונדו' היא חנות לעיצוב הבית, מתנות, ריהוט וכלי בישול שמציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים. החנות החלה כעת לשווק גם את סדרת כלי הבישול של 'קוצ'ינה מיה', המבטיחים חוויית בישול מושלמת התומכת באורח חיים בריא. לרגל שיווק המוצרים החדשים בחנות האילתית, ניתן למצוא במקום מגוון מבצעים על הסירים במחירי השקה החל מ- 99 ₪. סדרת כלי הבישול של 'קוצ'ינה מיה' כוללת סירים, מחבתות, סוטאז'ים, רוסטרים, פלטות גריל ועוד. שתי הסדרות העיקריות של 'קוצ'ינה מיה' הן סדרת הטיטניום וסדרת השיש- כלי בישול המצופים שיש 4MC (ארבע שכבות). כלי הבישול עמידים ובטוחים לשימוש, ללא PFOA, עופרת וקדמיום.

למונדו הום דיזיין: מתחם 'ביג' החדש, צמוד ל'פטקום'.


 

H&O  - תחפושות לפעוטות מארצות הברית

 

רגע לפני טירוף הקניות לחג הפורים, זה הזמן להצטייד בתחפושת איכותית, מיוחדת, במחיר אטרקטיבי – לתינוקות וילדים. קולקציית תחפושות מפתיעה, מושקעת, קסומה ונעימה ללבישה, לתינוקות ולפעוטות.

התחפושות מיועדות לגילאי 6 חודשים ועד גיל שלוש, והן כוללות תחפושות מקוריות העשויות מפליז, מחממות ומרופדות. בין הדמויות שניתן למצוא: כלב דלמטי, דינוזאור, אריה, קרנף, חד-קרן, טווס, אננס, טיגר, תות ועוד.

התחפושות עשויות מיקרו פליז נעים, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע-ראש מדליק המאפיין את התחפושת - כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, גם בתום ימי החג.  

להשיג בסניף  H&O , רחבת ה'סיטי סנטר'.


 

כפר השעשועים 

 

פורים אוטוטו כאן, ואתם מוזמנים להיערך כבר עכשיו עם הילדים לקראת החג הכי שמח ומצטלם בשנה. כמו תמיד ב'כפר השעשועים' מחכה לכם מגוון ענק של תחפושות ואביזרים. אל תחכו לרגע האחרון.

כפר השעשועים, מרכז חנויות 'ביג' אילת. טלפון: 08-631-5468.


 

קליית יבגי

 

את כל הפירות היבשים והמתוקים אוכלים בדרך כלל רק בט"ו בשבט. אבל אף אחד לא אסר לאכול אותם כל השנה, וב'קליית יבגי' תמצאו אותם מסודרים ויפים, מוכנים לקראתכם תמיד

המבחר הגדול והטרי ביותר של פירות יבשים. אם משלבים את זה עם המבצעים שיש במקום עבורכם, מצאתם סיבה מעולה להגיע אליהם.

פיצוחים – קטניות – תבלינים ופירות יבשים.

להשיג בקליית יבגי, רחוב המלאכה 5. 08-8582323.


 

ישיר לצרכן

 

ב'ישיר לצרכן' אילת לא צריכים לשבור תוכנית חיסכון כדי להתחדש עם מצעים

מצעי פלאנל, סאטן, כותנה ומצעי ילדים. שמיכות חורף, כריות שינה וכריות נוי.

מבחר וילונות בד, גלילה וזברה.

ועכשיו על כל מוצרי הטקסטיל, רק לתושבי אילת 25-30% הנחה.

להשיג ב:ישיר לצרכן, רחוב הסתת 2, ליד בראשית. 08-6336706.


 

אול טו שף  - חזרו למלאי תבניות אלומיניום בציפוי 'הארד אנודייז'

 


תבנית 'הארד אנודייז' היא קשיחה ועמידה במיוחד ובעזרת טכנולוגיה מיוחדת, החום מתפזר בצורה אופטימלית והאפיה הופכת להיות קצרה ואחידה.
תבנית 'הארד אנודייז' מתאימה לשימוש גם בהקפאה, אך אינה מתאימה לשטיפה במדיח כלים.

להשיג ב: אול טו שף. רחוב הנפח 6 אילת. טלפון 08-6335512.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש