איך בוחרים חבילת טריפל?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/2/2018 18:08 ● ערב ערב 2848
האם יצא לכם לספור מול כמה ספקיות תקשורת אתם מתנהלים בחודש? יש ספק האחראי על הטלוויזיה שלכם ואחד על הטלפון הביתי, יש ספק לחיבור לאינטרנט, לפעמים אפילו שניים (אחד לאינטרנט והשני לתשתית) ● היום ישנן חבילות טריפל משתלמות במיוחד, כך שכל שירותי התקשורת בבית מנוהלים על ידי נציג אחד בלבד, בצורה מרוכזת ומשתלמת
איך בוחרים חבילת טריפל?

כיום יש המון ספקים המציעים חבילות טריפל: יס, הוט, פרטנר, סלקום TV ועוד. אז איך תדעו מה הכי משתלם ומה מתאים לכם?

חשבו על העדפות הצפייה שלכם, מה אתם אוהבים לראות, כמה מכשירי טלוויזיות יש לכם בבית, מהי תשתית האינטרנט שעליה אתם משלמים כיום. לכל התשובות לשאלות הללו יש השלכות על בחירת הספק המתאים לכם ביותר.

סלקום שמה דגש גדול על הסדרות ומציעה מאגר גדול ומכובד, אשר מבוסס על הסכמים עם חברות תוכן מחו"ל. זאת אומרת שתוכלו לקבל סדרות שיהיו לכם גם ביס וגם בהוט. הדבר היחיד שיש לשים לב אליו שחלק מהסדרות לא יהיו מעודכנות והן משודרות כמה עונות אחורה, מי שלא חשוב לו לראות את הפרק הכי חדש זו יכולה להיות תמורה מצוינת בשבילו.

דבר חשוב שיש לדעת, מאגר הסדרות לא כולל סדרות מקור ישראליות של yes או הוט  כמו גם את רוב ערוצי הספורט, שכן בסלקום תוכן הספורט מבוסס על ערוץ 5 בלבד.

חבילת אינטרנט של סלקום כוללת בתוכה גם את התשתית וגם את הספק לעומת החברות האחרות.

סלקום טריפל כולל את סלקום tv, אינטרנט (ספק + תשתית) וקו טלפון ביתי.

הטריפל של הוט כולל בתוכו טלוויזיה, תשתית אינטרנט וטלפון קווי. הוא מציע כמה חבילות הכוללות בתוכן תכנים וערוצים שונים במחירים שונים. מומלץ לקרוא היטב את פרטי החבילות על מנת שתוכלו לבחור את המתאימה ביותר עבורכם. היתרון בטריפל של הוט הוא שהמחירים שלו זולים יותר מאשר כל שירות בנפרד.

הטריפל של פרטנר כולל בתוכו גם הוא טלוויזיה, ספק ותשתית אינטרנט וטלפון קווי. תוכלו לצפות בערוצי עידן פלוס, ספורט, ילדים, חדשות, בידור, תכני נטפליקס וכולה. ישנה האפשרות למי שלא רוצה טלפון קווי, להצטרף לחבילת הדאבל אשר כוללת טלוויזיה ואינטרנט בלבד.

לסיכום, לפני שאתם מחליטים על חבילה מסוימת, בדקו טוב מה היא מציעה ומאפשרת והאם התכנים שלה מתאימים להרגלי הצפייה והשימוש שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש