FOOT COURT - חוויה ספורטיבית מיוחדת במינה

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/2/2018 11:20 ● ערב ערב 2851
''פוט קורט'' - מכירים? אם לא, הגיע הזמן שתגיעו למקום, שכן ה'פוט קורט' מציע חוויה לכל המשפחה ולכל הגילאים – חוויה ספורטיבית מיוחדת מפעילה ומסקרנת ובעיקר מהנה מאוד
FOOT COURT -  חוויה ספורטיבית מיוחדת במינה

  ה'פוט קורט' הוא מתחם אטרקציות כדורגל ייחודי ויחיד מסוגו בארץ שהקים ב'אייס מול' אבירם בן שמואל, האיש שלדעתו כל משחק שאפשר לשחק עם הידיים אפשר לשחק עם הרגליים. 
ב'פוט קורט' חמישה מתחמים, שבכל אחד מהם מיושם הרעיון של שילוב שני ענפי ספורט במתחם אחד.

  • במתחם הסנוקר למשל, משחקים על מגרש בגודל  7X4 סנוקר ברגלים במקום עם מקלות על שולחן סנוקר. את מקום כדורי הסנוקר תופש הכדורגל ובמקום שימוש במקלות, בועטים את הכדור לחור עם הרגלים.
  • גם באולינג משחקים ב'פוט קורט' עם הרגליים. במקום לזרוק כדור באולינג כדי להפיל את הפינים, בועטים ומפילים אותם בעזרת כדורגל. הפינים הם אותם הפינים כמו בבאולינג רגיל.
  • שער גול - הוא משחק שבו משחקים כדי להשיג מטרות שונות – ליגת האלופות, ליגת העל, ליגה לאומית, ליגה אירופאית וההבדל בין ליגה אחת לשנייה הוא בגודל החור בו צריך להשחיל את הכדור.
  • קליעה למטרה - את מקום המטרות הרגילות תופשים מטרות ענק מתנפחות ובמקום חץ וקשת בועטים אל המטרה כדורגל הנדבק למטרה כשהוא פוגע בה.

למרות שבכל המשחקים משחקים עם כדורגל, אין יתרון לניסיון בכדורגל כשבאים לשחק במשחקים השונים שב'פוט קורט', שכן המשחקים שונים לחלוטין ממשחק כדורגל רגיל.

 

 

בנות טובות יותר


המתחם והמשחקים שבו מתאימים לבנים לבנות וגם להורים. הבנות יכולות לשחק בכל המתקנים גם עם הידיים, למעט מסנוקר כדורגל בו משחקים ברגליים בלבד. לפי הסטטיסטיקה 70% מהמנצחים במקום הן בנות, כך שמי שחושב שבנים טובים יותר מבנות כשזה מגיע לספורט, שיחשוב שוב. סנוקר כדורגל  שונה מאוד ממשחק הסנוקר הרגיל והוא המשחק הפופולרי ביותר במתחם ה'פוט קורט'. משחק זה פופולרי מאוד באירופה, וכבר מתקיימות במקומות שונים אליפויות רשמיות של סנוקר כדורגל. בשל היותו המבוקש ביותר ב'פוט קורט', הוקצו לסנוקר שני 'שולחנות' בעוד שלכל האחרים הוקצה רק 'שולחן' משחק אחד. במקום השני בדירוג הפופולריות, נמצא משחק הקליעה למטרה, ומיד אחריו, כמעט ללא הבדל, ה'גול באולינג'. 

 

'פוט קורט'- חגיגה נחמדת


מתחם ה'פוט קורט' נפתח ב'אייס מול' בסוף אוגוסט 2017 וצובר תאוצה כל הזמן. מבוקשים ביותר הם ימי ההולדת לגילאי שש ועד מאה ועשרים הנחגגים בו - ימי הולדת לא רגילים, מאתגרים, תחרותיים, ובעיקר מהנים. לקראת ימי ההולדת המתחם לובש חג - מקשטים את המקום בבלונים וקישוטים שונים, משמיעים מוסיקה קופצנית ובנוסף למשחקים, מקבלים גם כיבוד כגון: סוגי חטיפים ושתיה ללא הגבלה. אם החוגג הוא ילד, מקבל כל אחד מהמשתתפים הצעירים משולש פיצה, ולהורים מחכה במקום פינת קפה-תה. בתום החגיגה מקבל  בעל השמחה גביע ששמו חרוט עליו למזכרת. חגיגה ב'פוט קורט' מתאימה גם לערבי גיבוש, ערבים של וועדי עובדים ומסיבות שונות למבוגרים. 

המחירים נוחים לכל כיס ולאילתים מוצעות חבילות במחירים מיוחדים.

אז למה אתם מחכים? חוגגים בקרוב יום הולדת לעצמכם לבן הזוג או לאחד הילדים? או אולי מתכננים מסיבה אחרת כמו ערב גיבוש או ערב רווקים ורווקות, או כל מסיבה אחרת? התקשרו, הזמינו ותיהנו מהחוויה.

מיקום: קניון 'אייס מול', קומה ראשונה.
פתוח: שבעה ימים בשבוע בשעות בהן הקניון פתוח.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש