דלתא - הלבשה תחתונה והלבשת פנאי באיכות ללא תחרות

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 22/2/2018 10:25 ● ערב ערב 2851
בשנת 1975, הקים דב לאוטמן את 'דלתא', והחברה שבתחילת דרכה מנתה שתי מתפרות קטנות, הפכה עם השנים לאחת המובילות בעולם בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת הפנאי
דלתא - הלבשה תחתונה והלבשת פנאי באיכות ללא תחרות

כיום יש ל'דלתא' מפעל בכרמיאל ו- 180 סניפים בכל רחבי הארץ, בנוסף למפעלים ולסניפים רבים במקומות שונים בעולם. שני הסניפים של 'דלתא' אילת הן בזיכיון בו מחזיק אריק ממן, אבל החברה קובעת מה ימכרו בחנויות ומה המבצעים שיציעו החנויות בו זמנית. למרות שבכל הסניפים של 'דלתא'  המחירים הם אחידים, באילת הם הנמוכים ביותר בארץ משום שהלקוחות בעיר נהנים מהעובדה שבאילת אין מ.ע.מ.
אריק ממן שמחזיק כאמור בזיכיון של שני הסניפים באילת מתגורר בכפר בילו ליד רחובות, והוא הזכיין של 'דלתא' באזור הדרום -  בקרית גת ובבאר שבע -  מאז 1996. אריק זיהה שלאילת פוטנציאל מסחרי מצוין, ובשנת 1997 פתח סניף של 'דלתא' באזור התעשיה אילת, במקום בו נמצאת היום החנות 'ביתילי'. את החנות השניה פתח ב'ביג' בשנת 2000, ושתי החנויות עבדו במקביל. כשנפתח ה'ביג', סגר אריק ממן את הסניף באזור התעשיה ופתח סניף בקניון ה'אייס מול', וההימור שלו שוב הוכיח את עצמו. כיום יכול אריק להצביע בגאווה על העובדה ששני הסניפים שלו באילת הם מהמובילים במכירות בארץ. חנות דלתא ב'ביג' אילת היא מספר אחת בארץ במכירות, והסניף ב'אייס מול אף' הוא נמצא בעשירייה הראשונה של הסניפים המובילים במכירות בארץ. 
בכל אחד מהסניפים באילת מועסקים כעשרה עובדים, כולם עובדים של אריק ממן. אריק מקפיד לבקר בסניפים שבאילת לפחות אחת לשבוע ודואג שעובדי הסניפים שלו יהיו אדיבים ויתנו את השירות המקצועי והחם והטוב ביותר תוך התייחסות אישית לכל לקוח ולקוחה.

 

 

מדוע לקנות את מוצרי 'דלתא'? ומדוע דווקא באילת?


המותג דלתא הוא אחד המוכרים והאהובים ביותר וזאת בשל נוחות ואיכות של כל פריט ופריט. שלוש נקודות מדריכות את 'דלתא' ומתגלמות בכל אחד מהפריטים שמייצרת החברה:
חדשנות - 'דלתא' משקיעה ללא הרף בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות, בלעדיות ופורצות דרך.
איכות - הקפדה על כל פסיק בחומרי הגלם, התפירה והגימורים.
נוחות - המטרה בכל פריט לספק נוחות מקסימלית, אווריריות ותחושת חופש. 
הטכנולוגיות שבפיתוחן משקיעה החברה משפרות את כושר הספיגה, מנדפות זיעה, שומרות לאורך זמן על בד הכותנה ומונעות שחיקה. טכנולוגיית שילוב סיבי נחושת ליצירת בדים אנטי בקטריאלים ייחודית ל'דלתא' ומונעת היווצרות פטריות, טכנולוגיית אל תפר לתפרים שטוחים כמעט ללא מגע יד אדם המצטיינים בנוחות מקסימלית, טכנולוגיית סריגה ייחודית המקנה אלסטיות ומאפשרת התאמה מושלמת לכל צורה, מידה וגוף. כתוצאה מהטכנולוגיות החדשות, מוצרי 'דלתא' הם נעימים למגע ונוחים ובעלי אורך חיים גדול מאלה של מוצרים של חברות אחרות שהטכנולוגיות האלה אינן מיושמות בהן. 
יתרון נוסף של רכישת מוצרי 'דלתא' באילת הוא כמובן בסניפים הנעימים והמושקעים, בצוות החייכני והשירותי ובעיקר גם בשל העובדה שבאילת המחירים נמוכים יותר מאשר בכל הארץ בשל העובדה שכאן באילת כאמור אין מ.ע.מ.

אז למה אתם מחכים? בואו ל'דלתא' ותיהנו ממוצרים באיכות גבוהה ביותר ובמחירים נוחים, ואל תשכחו לשאול על המבצעים השונים.
 

דלתא ב'ביג אילת'     טלפון: 08-6337918
פתוח: א-ה 09:30 עד חצות,  שישי 09:00-15:00
דלתא בקניון ה'אייס מול'     טלפון: 08-6526271
פתוח: א-ה 09:30 עד חצות,  שישי 09:30 עד חצי שעה לפני כניסת שבת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש