מסיבת הפורים בכפר השעשועים כבר בעיצומה

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 22/2/2018 10:54 ● ערב ערב 2851
חג הפורים בפתח, וב'כפר השעשועים' התכוננו לקראתו 'ביג טיים' ● ילדים וגם מבוגרים יודעים בדרך כלל למה הם רוצים להתחפש, אבל לכאלה שטרם החליטו מומלץ בחום להגיע ל'כפר השעשועים' ● שם מחכות לכם תחפושות מכל הסוגים, המון אביזרים, וצוות מפנק המתוגבר לרגל חג פורים בבני נוער, שיעזרו לכם להגיע להחלטה ולצאת מהחנות עם התחפושת עליה חלמתם
מסיבת הפורים בכפר השעשועים כבר בעיצומה

מבחר התחפושות ב'כפר השעשועים' הוא גדול מאד, המחירים הוגנים ביותר, ואילתים זכאים ל- 10% הנחה (לא כולל מבצעים).  התחפושות והאביזרים לפורים הם מתוצרת איכותית של 'רוביס' ו'שושי זוהר' -  שתי החברות המובילות בתחום. מככבות השנה  תחפושות לבנים - של גיבורי 'סטאר וורס' וגיבורי העל ספיידרמן, באטמן והנוקמים, ובין התחפושות לבנות מככבת כמובן 'וונדר וומן' שלנו גל גדות כשלצדה פרוזן, מולן ומואנה, ויש גם תחפושות כמו חד קרן למשל, שהיא גם לבנות וגם לבנים. וכתמיד תמצאו כאן תחפושות קלאסיות כמו - אינדיאנים, חיות, נסיכים, נסיכות ופיות. גם  לתינוקות מגוון גדול של תחפושות – החל מבעלי חיים ועד נסיכים/ת מלכים/ת וגם גיבורי על, בהן מקפידים על נוחיות ועל דרך קלה ופשוטה להסיר וללבוש את התחפושת באמצעות תיקתקים. גם המבוגרים יוכלו להפוך למלך או מלכה ליום אחד, לאינדיאני, לגיבור על או למפלצת, ויש גם תחפושת זוגית כמו למשל מלח ופלפל, קטשופ וחרדל  ועוד. 

 


מבחר האביזרים לפורים שמציעים לכם ב'כפר השעשועים' הוא גדול מתמיד ואפשר בקלות להפעיל את הדימיון וליצור מכמה אביזרים הופעה שהיא תחפושת מיוחדת משלכם, שתאפשר לכם להיות חלק מחגיגת הפורים. לא הצלחתם להסתדר בכוחות עצמכם? כמו תמיד עומד לרשותכם הצוות הוותיק של 'כפר השעשועים' שיבוא לעזרתכם עם הניסיון הרב שצבר משך השנים ויעניק לכם שירות מעולה ויחס חם ואישי. בפורים מתגברים את הצוות בני נוער המכירים את המותגים ויש להם מן הסתם רעיונות מטורפים ומשעשעים להציע לכם, ויחד עם הצוות יעשו הכל כדי שתצאו מ'כפר השעשועים' שמחים, טובי לב ומחופשים.
אלה מ'כפר השעשועים' לא ממליצה להתפתות ולרכוש תחפושת באינטרנט כדי להקטין את ההוצאה. "אולי תקנו משהו קצת זול יותר", היא אומרת, "אבל לא תמיד תקבלו את המידה הנכונה, ומה שתראו באינטרנט לא תמיד הוא מה שתקבלו במציאות, וחשוב מכל  - לתחפושות אלה אין תו תקן והן לא תמיד בטיחותיות, והזול עלול לעלות ביוקר". 
זכרו - חווית הקניה והמדידה של תחפושת ובחירת האביזרים הם חגיגה אחת גדולה שאינה דומה בשום דבר לקניה באמצעות האינטרנט. תענוג גדול הוא להסתובב בחנות, לראות, למשש, למדוד ולנסות עד שתדעו שמצאתם בדיוק מה שרציתם, ושהתחפושת שקניתם לעצמכם ולילדיכם נושאת תו תקן ובטיחותית במאה אחוז. 
כדאי מאד להצטרף למועדון החברים של 'כפר השעשועים', ליהנות ממבצעים מיוחדים, לקבל מידע על מה חדש בחנות ולשאול בפייסבוק שאלות שבטלפון קשה לענות עליהן.
אז למה אתם מחכים? מהרו ל'כפר השעשועים' ואל תחמיצו את החגיגה.


כתובת: מרכז 'ביג', פתוח: א-ה 09:00-21:30, שישי 09:00-15:00 ומוצ"ש 18:30-22:30. טלפון: 08-6315468.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש