לא שוכחים את בוגי הגדול

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/2/2018 10:59 ● מה נשמע 536
16 שנים לאחר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית בסמוך לבסיס האוגדה, יתקיים כמיטב המסורת במסגרת אירועי יום אילת, טורניר הקט רגל המסורתי לזכרו של אהרון בוגנים ז"ל (בוגי הגדול) ● גולת הכותרת של האירוע - משחק גמר גביע הליגה למקומות עבודה ● הכניסה חינם ● תרשמו לפניכם - שבת 26/2 החל מהשעה 18:00
לא שוכחים את בוגי הגדול
מורידים חלודה. ותיקי הכדורגל

בפעם ה-15 ברציפות, יתקיים במוצאי שבת הקרוב ה-26/2  טורניר הקט רגל לזכרו של אהרון בוגנים ז"ל (בוגי הגדול), האיש שהיה מחובר בנימי נפשו לספורט באילת בכלל ולכדורגל בפרט. לאחר מותו בתאונת דרכים, בחרה משפחתו להנציח את זכרו של בוגי בטורניר קט רגל שצורף ברבות השנים להיות חלק מאירועי יום אילת.
במסגרת הטורניר שיתקיים באולם ספורט 'בגין' ויקבץ כמיטב המסורת לערב אחד רבים משחקני העבר של אילת בכדורגל לצד שחקני הווה, יתקיים בין השעות 18:00-19:00 משחק הוותיקים.
בין השעות 19:00-20:00 יתקיים משחק גמר גביע ליגת הקט רגל במקומות עבודה אליו העפילו השנה קבוצת רשות שדות התעופה וקבוצת עיריית אילת.
בשעה 20:00 יתקיים באולם טקס חלוקת המדליות והגביעים לזוכים, במעמד בני משפחתו של בוגי ז"ל.
הכניסה חופשית. הקהל מוזמן להגיע לעודד.

 

האחים בוגנים זוכרים את בוגי


ורק בוגי לא יהיה שם


בסוף חודש אפריל 2003 נהרג אהרון בוגנים, שהיה מוכר בפי כל כ בוגי הגדול', בתאונת דרכים קטלנית בסמוך לבסיס האוגדה. בן 57 היה במותו. בוגי ז"ל, מוותיקי אילת, הגיע לעיר עם משפחתו בשנת 1956. בצעירותו שיחק כדורגל בשורות הפועל אילת ובהמשך גם בקבוצת מכבי המקומית. בוגי עבד בנמל ועם צאתו לפנסיה רכש מונית והיה לנהג מוכר ואהוד בעיר. את אהבתו לספורט הוא ביטא בשעות רבות אותן תרם כסדרן בקבוצות הכדורסל והכדורגל בעיר. בזמנו הפנוי המשיך לשחק להנאתו בחוג הכדורגל לוותיקים, שהתקיים מדי שישי בצהריים במגרש בית הספר 'אופיר' למעלה מ-38 שנה. אך טבעי היה בעיניי משפחתו להקדיש לזכרו של בוגי לאחר מותו הטרגי טורניר קט רגל, ענף הספורט אותו אהב ובו היה פעיל. עם השנים קיבלה עיריית אילת את בקשת המשפחה וכללה את הטורניר במסגרת אירועי יום אילת. השנה יציינו בני משפחת בוגנים, 15 שנים לקיומו של הטורניר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש