המדריך לצביעת השיער בפעם הראשונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/3/2018 20:41 ● ערב ערב 2852
תכשירי צבע לשיער מאפשרים לכל אחת מאתנו לרענן את המראה בבית ובלי מאמץ. עם זאת, יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם בשביל להשיג את התוצאה המבוקשת ולהימנע מטעויות בלתי הפיכות
המדריך לצביעת השיער בפעם הראשונה

ביקור במספרה דרוש בהשקעה של זמן, משאבים ואנרגיה ואין פלא שצביעת שיער הפכה לפתרון המועדף על נשים וגברים בטווח רחב של גילאים. מנגד, יש על המדף המון אפשרויות לצביעת שיער בבית והיצע הערכות עלול לבלבל את מי שלא בקיא בתחום. בנוסף, הצלחת התהליך דורשת הקפדה על שלבים מסוימים שחשובים לכולן ובעיקר למי שעושה את זה בפעם הראשונה.

את הגוון של צבע לשיער בוחרים לפי צבע השיער המקורי. יש לזכור שהצבע שמופיע על גבי האריזה לא בהכרח מעיד על התוצאה הסופית, מה גם שתמיד עדיף לבחור בגוון בהיר יותר כי לאחר מכן קל לתקן אותו. כמו כן, הגוון הטבעי של כל צבע הוא אדום וזה אומר שגם הצבע השחור הוא למעשה אדום כהה. משמעות אחרת היא שצבע מלאכותי בהיר או בלונדיני יתקבל על שיער כהה כאדמוני, ועל מנת להבהיר שיער כהה אין לך ברירה אלא לקפוץ בכל זאת למספרה.

 

איזה שילובי צבע טובים לשיער שלך?

 

גוף השערה שלך בנוי משכבת קוטיקולה, שכבת קורטקס ושכבת מדולה. הראשונה היא שכבה חיצונית שמגנה על השערה, בעוד השנייה היא השכבה הפנימית שמכילה את הפיגמנטים הטבעיים של השיער ולכן קובעת את צבעו. על מנת לשנות את צבע שיערך, תצטרכי לחדור לקורטקס באמצעות שימוש במי חמצן.

לכל אחת מאתנו פיגמנטים אחרים בשורשי השערות. ההמלצה העקרונית היא לא לבחור בצבע שהוא יותר משתי דרגות בהיר או כהה מהצבע המקורי, כמו גם להתאים את הגוון הנבחר לצבע העור והעיניים על מנת להשיג מראה אחיד. בנוסף, בעלות גוון עור כהה ושזוף יצטרכו צבע ברונזה כהה במיוחד לעומת בעלות גוון עור בהיר שלהן יחמיא צבע חום או בלונד.

שיער מתולתל נוטה ליובש ולכן כדי למנוע דהייה תצטרכי לבחור צבע שיהיה כהה בטון או שניים מהצבע הרצוי. מנגד, שיער עבה קולט צבע באיטיות וידרוש שימוש במי חמצן של 9%, בעוד לשיער בהיר יספיקו מי חמצן של 6%.

 

איך צובעים את השיער?

 

אחרי שתבחרי את הגוון תצטרכי לקרוא את הנחיות היצרן על גבי האריזה על מנת לבצע את הצביעה כמו שצריך. התחילי למרוח את הצבע מהשורשים בעזרת מברשת מיוחדת שמצורפת לערכה, השתמשי באצבעות מוגנות בכפפות ניילון כדי לפתוח שבילים בשיער ושטפי את הראש כ-40 דקות מסיום המריחה.

לאחר שטיפת הצבע, כל שנותר לך הוא לחפוף את השיער פעמיים בשמפו ולוודא שהכל ירד. הימנעי מקרינה ישירה של השמש והשתמשי בתכשירי טיפוח ייעודיים כדי לשמור על המראה הצבוע לאורך זמן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש