הטירוף לא מסתיים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/3/2018 10:54 ● מה נשמע 539
באירוע חגיגי שהתקיים באילת הוכרזו המנצחים בתחרות האתגרית 'אולטרה צ'אלנג' רימונים' ● הזוכה במקום הראשון- ברוך גבריאלי בן 45 מראשל"צ ● הזוכים במקום הראשון בתחרות הזוגות - ערן בוקסר וארז תדמור ● אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות 'רימונים' הצטרף למרוץ ולקח חלק עם המתחרים ב-20 ק"מ האחרונים של הריצה
הטירוף לא מסתיים
לא עוצרים ב'איש הברזל'. מנצחי ה'אולטרה צ'אלנג''

תחרות הסיבולת האולטמטיבית האולטרה צ'לאנג' רימונים הסתיימה בשבוע שעבר באילת באירוע חגיגי שכלל טקס הענקת פרסים למנצחים בתחרות, שהחלה בשחייה של 10 ק"מ בכנרת, רכיבה על אופניים למרחק של 425 ק"מ וריצה למרחק של 84.5 ק"מ, כל זה ב-3 ימים בלבד. 
במקום הראשון הגיע ברוך גבריאלי, חוקר פרטי בן 45 מראשל"צ שסיים את המסלול בזמן של 28 שעות, 11 דקות ו-14 שניות. במקום השני הגיע עדי הלר בן 47, מנהל השקעות מגבעתיים, שאף שבר את השיא במקצה השחייה, כשעבר ביום הראשון של התחרות 10 ק"מ שחייה בזמן של 2:39:20 (שעתיים, שלושים ותשע דקות ועשרים שניות) זמן המהווה שיפור משמעותי מהזמן שנקבע בשנה שעברה על ידי רועי פלג ועמד על 2:53 ובמקום שלישי הגיע יגאל שחם בן 48, מנהל חברת היי טק מתל אביב. השנה, לראשונה התקיימה תחרות זוגות, בה נדרשו המתחרים להתחרות באותם מרחקים, אך במהלך התחרות התחלפו ביניהם והתחלקו במרחקים. במקום הראשון בתחרות הזוגות הגיעו ארז תדמור וערן בוקסר, אשר סיימו את המסלול בזמן של 26 שעות, 49 דקות ו-48 שניות. השנה בפעם הראשונה לקח חלק בתחרות גם מתחרה בינלאומי כריסטו ג'קובי אשר הגיע מאוסטרליה לישראל במיוחד בכדי לקחת חלק בתחרות וזכה במקום החמישי בתחרות הכוללת. בטקס חלוקת הפרסים שנערך במלון 'רימונים אילת', בירך מנכ"ל רשת מלונות 'רימונים', אסף שלו את המתחרים ואמר: "אנו גאים בכל אחד מהמתחרים על המאמץ הגדול ובשבילנו כל אחד הוא מנצח". שלו עצמו הצטרף למרוץ ולקח חלק יחד עם המתחרים ב-20 ק"מ האחרונים של המרוץ באזור אילת. מארגני התחרות לא התעלמו מהמאמץ שהפגין שלו והעניקו לו תעודת הוקרה על השתתפותו בחלק מהמרוץ. אייל פרל הוגה ויוזם תחרות האולטרה צ'אלנג' יחד עם אריאל הלר אמר במהלך טקס חלוקת הפרסים: "התחרות מציבה אתגרים, עומסים וקשיים בפני המשתתפים. בתחרות זו הקשיים עימם נדרשנו, המתחרים להתמודד היו פי 3 מתחרות הישראמן שנחשבה עד כה לתחרות הקשה ביותר בישראל". עוד הוסיף פרל: "אם בתחרות ה'ישראמן' המתחרים נדרשים לשחות 3.8 ק"מ לעומת 10 ק"מ, בישראמן לרכוב על אופניים 180 ק"מ לעומת 425 ק"מ בישראמן ולרוץ 42 ק"מ לעומת 84.5 ק"מ בתחרות האולטרה צ'אלנג'". 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש