יום המעשים הטובים באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/3/2018 11:00 ● ערב ערב 2854
יום המעשים הטובים לקידום רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בחברה הישראלית, שצוין ביום שלישי השבוע ביוזמת עמותת "הרוח הטובה", סחף אחריו כמדי שנה את הקהילה האילתית, לבצע לפחות מעשה טוב אחד ● גם השנה נרתמו חברות, גופים ובני נוער רבים באילת, שיזמו כל אחד בדרכו, מעשים טובים למען הקהילה. בזכות אלפי תושבים המתנדבים ביום זה ובמהלך כל השנה, זכתה העיר אילת בשנה שעברה באות "קהילה מתנדבת", כאחת מבין 3 ערים בארץ הודות ל – 3,000 מתנדבים בכ – 60 ארגוני התנדבות. ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי הודה לתורמים והנרתמים כולם. "חוסנה של העיר אילת הוא בנתינה באהבה"
יום המעשים הטובים באילת

כ – 1,000 בני נוער ומאות מתנדבים לקחו חלק במגוון מעשים טובים ביניהם: שוטרי מרחב אילת אשר אספו ילדי 3 גני ילדים עם צרכים מיוחדים לפעילות משותפת במצפה התת ימי. מתנדבי ״אבא פגום״ אשר אספו קשישים, ניצולי שואה מטופלי רווחה לארוחת בוקר משותפת בבר ביץ, חוף דרומי. בית החולים ״יוספטל״ אשר ארח ניצולי שואה, חברי מועדון מנשב לארוחת בוקר ושירה בציבור. מתנדבי ״זהב בגן״ אשר ביצעו פעילות בנושא זהירות בדרכים בגני הילדים. מחלקת הכנסות בעירייה אשר פעלו במרכז התעסוקה השיקומי "מיוחד". עובדי מלון קלאב הוטל ששיפצו את גן סלע, עובדי מלון מג'יק פאלאס ששיפצו בית של קשישה, ועובדי מלון אמריקנה ששיפצו את בית אנוש. מתנדבי צוות של גמלאי צה"ל בהובלת חה"מ אלי דהאן פיתחו גינה בבית החייל. בני נוער מהתאטרון הקהילתי של מתנ"ס בית רובין בהובלת עדה מירסקי. בנוסף, כ- 1,000 בני נוער פקדו מקומות רבים ברחבי העיר וחילקו אגרת ״פטור מתור״ לכל נותני השרות ולאזרחים בעיר להעלאת המודעות לחוק "פטור מתור" במסגרתו זכאים לא לעמוד בתור, קשישים מעל גיל 80, אנשים עם מוגבלות שאינה נראית ומחזיקים בתעודת נכה. תלמידי כתה ד'2 בבית הספר 'גלים' נכנסו לקניון 'מול הים' כשהם מצוידים בשלטים,  בלונים וסוכריות ושימח ואת באי הקניון. מנכ"ל הקניון, ישראל בטיטו שהתרגש מהמחווה של הילדים לא נשאר אדיש ופינק אותם בארוחת ערב ב'מקדונלדס' בקניון. הילדים יצאו מחוייכים, מחוזקים ומרוצים. בסיום היום, יתקיים הפנינג עירוני במתנ״ס יעלים ״שוק בקבוק״ שכלל מגוון  הפעלות ליום המעשים הטובים. 

 


את יום המעשים הטובים ליוותה גם השנה, מחלקת ההתנדבות בעירייה בניהולה של אמירה אדרי לצד יוזמות פרטיות של גופים וארגונים פרטיים, פעילויות בבתי הספר ובמתנ"סים ועוד. 


חדשות אלת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש