סקופ הגיעה לאילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 14/3/2018 11:44 ● מה נשמע 540
בספטמבר 2015 נפתחה בבניין ה'ספירל' על טיילת אילת, החנות 'סקופ' והביאה לאילת את הבשורה שאפשר לקנות גם בעיר הדרומית נעלים, מגפיים, תיקים ומזוודות במחירים שווים לכל
סקופ הגיעה לאילת

לרשת 'סקופ' 70 סניפים בפרישה ארצית והיא בדרכה להיות הרשת המובילה בארץ בתחום נעלי הדיסקאונט. באילת, כמו בכל הארץ, קשה לספור את אלפי הלקוחות שכבר פקדו את החנות וממשיכים לפקוד אותה מדי יום. גם בזכות המחירים ללא תקדים, וגם בשל העיצובים המקסימים. 
החנות היפהפייה והמעוצבת, מציגה את הקונספט העיצובי החדש של הרשת, המתאפיין בסגנון מודרני, נקי וצעיר, בצבעי לבן ושמנת המתכתבים עם מגמות האופנה הבינלאומיות. על הקירות הלבנים ממוקמים לכל הגובה מדפים, עליהם מוצג המגוון הרחב של הנעליים המתחלפים  מדי שבוע, עובדה אשר נועדה לתת מענה לטעמו האישי של כל לקוח, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש.  המחירים באילת הם הזולים בכל הרשת, שכן כאן נהנים הלקוחות מהעובדה שאין מע"מ, מה שמוזיל אפילו יותר את מחירי המוצרים שבחנות בעוד 17%. עובדה זו גורמת לכך שלא אחת מגיעים לחנות לקוחות מהצפון ומהמרכז, הרוכשים במקום נעליים ותיקים בכמות גדולה, ומשסיימו את הקניה, הם רוכשים גם מזוודה, כדי לחזור אתה הביתה כשהיא מלאה במוצרים שרכשו. מה גם שב'סקופ' יש גם מגוון מזוודות יפות וזולות להפליא.

 

 

משפחה אחת גדולה


בחנות באילת, כמו בכל סניפי 'סקופ', אפשר לרכוש מוצרי הנעלה לכל המשפחה: נעלי נשים, נעלי גברים וגם נעלי ילדים. קולקציית נעלי הנשים מתאפיינת במגוון רחב ביותר לכל שעות היממה, בהתאם לטרנדים של מעצבי העל הבינלאומיים. בקולקציית נעלי הגברים ניתן למצוא נעליים אלגנטיות, ספורטביות  ונעלי קזיואל, ובקולקציית הילדים ניתן למצוא את כל הדגמים שילדים אוהבים.
בימים אלו המחירים זולים מהרגיל, משום שב'סקופ' כבר החלו במכירת סוף העונה, שתמשך עד לפני הפסח. המחירים שתדרשו לשלם כאן הם עד -49 ₪ בלבד.
במקביל למכירה הכללית על נעלי החורף, אפשר כבר למצוא ב'סקופ' דגמים לעונת המעבר ולקיץ: סניקרס, סנדלים ( לנשים על עקב ובלי עקב) ונעלי בובה, שתמיד באופנה. על כל דגמי נעלי הקיץ מקבלים הנחה של 50% על הזוג השני לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. את תושבי אילת, אותם מפנקים ב'סקופ' באופן מיוחד, ניתנת הנחה נוספת של 10% בהצגת תעודת תושב.

 


את 'סקופ' מנהלים דקל ואלירן בוסקילה, והסבא צחי רום מגיע לעתים כדי לעזור וליהנות מהתנועה שבחנות. לעתים כשתגיעו לחנות, תוכלו לפגוש כאן גם את ריף בן השנה וחצי ואת גל בת החודשיים, בתם של דקל ואלירן. ניצן אחותה הצעירה של דקל השתחררה מצה"ל, ולפני כשנה הצטרפה אף היא  לצוות המנהל את החנות. 'סקופ' אילת היא עסק משפחתי בכל המובנים – בניהול, ביחסים בין העובדים וההנהלה וגם ביחס החם שמקבלים הלקוחות בחנות, בעיקר מפנקים כאן את תושבי אילת, שכולם מכירים את צחי רום יליד אילת, מהימים שלפני יציאתו המוקדמת לגמלאות מעיריית אילת.  

כתובת: שביל פעמי שלום 9, בנין הספירל,  ליד הגשר בטיילת הצפונית. טלפון: 08-9283555
פתוח: כל ימות השבוע בין השעות 10:00-23:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש