קדם עתידים מציגים - מכונה מופלאה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 21/3/2018 12:55 ● מה נשמע 540
שתי נבחרות של תלמידי "קדם עתידים" מכיתות ט' בתיכון "בגין" ותיכון "רבין", ייצגו את אילת באירוע הגמר של תחרות "המכונה המופלאה" ● תחרות בינלאומית המתבססת על חוקי המדע בדגש על פיזיקה ● נבחרת תיכון "בגין" זכתה במקום השלישי בתחרות הארצית ותייצג את אילת בתחרות העולמית עם מכונה שבנו התלמידים ממעברים פיזיקליים באמצעותה ניתן לשפוך קורנפלקס לתוך קערית.
קדם עתידים מציגים - מכונה מופלאה
נבחרת בגין הזוכה בתחרות המכונה המופלאה

בניקוד השופטים נכללו עמידה בחוקי התחרות הבינלאומית, מספר הצפיות של המכונה ביוטיוב, יצירתיות, אסתטיקה, מענה נכון על משימת הגמר ועוד. נציגי הנבחרות שעלו לבמה מאילת הם: מנבחרת "רבין" בניצוחו של נתנאל כהן עלתה הנציגה - יוליה קוצ'נב. מנבחרת "בגין", בניצוחם של ריקי קריאף, דוד פרץ ומאיה פיטובסקי, עלתה הנציגה - הדר אסבג. הנבחרות שהשתתפו בתחרות התמודדו על 5 מקומות והזוכים הם: חביב הקהל - תיכון הצבי מנתיבות, המכונה היצירתית - אולפנת איילת השחר מאופקים, מקום 3 תיכון "בגין" מאילת, מקום 2 תיכון אורט ערד, מקום 1 תיכון אמי"ת דתי מקריית מלאכי. כל הנבחרות קיבלו תעודת השתתפות וגביע. 
במסגרת התחרות פגשו התלמידים תלמידי ט' נוספים מהיישובים השונים בדרום המשתתפים בתכנית קדם עתידים. התלמידים והמורים המלווים אותגרו בסיכום תהליך בניית המכונה דרך אימפרוביזציה של התהליך על הבמה. נציגי הנבחרת עלו לבמה לענות על משימת הגמר, בה הם נשאלו שאלות פיזיקליות על מכונה של נבחרת אחרת וזאת בכדי לבדוק את רמת הידע וההבנה של התלמידים בפיזיקה. 

 

נבחרת רבין בתחרות המכונה המופלאה


בזכות הזכייה במקום השלישי, קיבלה נבחרת "בגין" סבסוד להשתתפות בתחרות העולמית מטעם "קדם עתידים". מרכיב מהותי בזכייה הינו מספר גבוה של צפיות ביוטיוב. לשם כך יירתמו בתי הספר והרשות המקומית כדי לקדם את הזכייה של הנבחרת גם בתחרות העולמית. גם אתם מוזמנים לצפות ולעשות לייק כדי לקדם את הזכייה של נבחרת בגין מאילת. ביוטיוב "המכונה המופלאה 2018 "בגין". 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש