עידן 2000 - עולם שכולו צעועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 21/3/2018 17:44 ● ערב ערב 2855
השבוע פתח הזכיין האילתי קובי חזיזה את הסניף האילתי של רשת הצעצועים 'עידן 2000' ● רשת המונה 25 סניפים בפרישה ארצית וידועה כרשת המציעה צעצועים איכותיים במחירים אטרקטיביים ביותר
עידן 2000 - עולם שכולו צעועים

קובי חזיזה מוכר וודאי לילדים ולהורים רבים מעיסוקו משך שנים רבות בתחום הצעצועים באילת. קובי, שרכש במשך השנים בהן הוא עוסק בתחום, ידע והבנה רבה, יודע היטב מה ילדים אוהבים ורוצים ועד כמה חשובים מיקום טוב ומחירים נוחים להורים. זו הסיבה שכשהחליט להוריד לאילת את רשת 'עידן 2000', בחר קובי במיקום הכי טוב שאפשר – ברחבת הדואר המרכזי, מקום שהאילתים מרבים להגיע אליו, בין אם למשרדי הממשלה, לבנקים, לדואר המרכזי או לסרטים והצגות בקולנוע המקומי.
בחנות הגדולה והיפה שפתח, ריכז  קובי כמעט כל מה שילד יכול להעלות על דעתו. הקירות מכוסים מהרצפה עד לתקרה במאות סוגים של צעצועים – ועל התקרה תלויים עוד ועוד עגלות, בימבות ואופנים, קסדות מדהימות ודמויות מותגים - העין לא תשבע מלראות. כדי לבדוק בדיוק מה יש בחנות, יידרש זמן רב, זמן של כיף ושל תענוג לכל ילד, שירגיש במקום כאילו הגיע לארץ חלומות.

 


"בנוסף למבחר ענק של צעצועים, משחקים, כלי כתיבה וציור, מכוניות ורחפנים, דמויות וממותגות, בובות וכל מה שעולה על דעתו של ילד והורה, אני מבטיח לכל מי שנכנס ל'עידן 2000' מחיר, שירות וחווית קניה שאין כמוה באילת", אומר קובי חזיזה. "המיקום נבחר בקפידה כדי שכל מי שמחפש מתנה יוכל לעשות זאת תוך כדי ביצוע מטלות שונות ועיסוקים שהביאו אותו למקום, ולרכוש מה שהוא צריך במחירים מצויינים.
תחילתה של רשת 'עידן 2000' בחנות קטנה מדימונה, שמאז שנפתחה והפכה לרשת, זרמו הרבה מים בנהרות. היום נחשבת 'עידן 2000' לאחת הרשתות הגדולות והמובילות בארץ. לרגל החג הוציאה הרשת חוברת, אותה מפיצים גם באילת ובה אפשר לראות את המבחר הענק שהיא מציעה ללקוחותיה.  המחירים באילת זולים מהמחירים בכל הארץ בשל העובדה שבאילת המחירים הם ללא מ.ע.מ. 
לרשת 'עידן 2000' מועדון חברים ארצי ולתושבי אילת מנופק כרטיס מועדון מיוחד ללא דמי הצטרפות  - "כרטיס תושב אילת", המקנה 10% צבירה על כל קניה בנקודות אותן ניתן לצבור ולנצל בקניה הבאה בחנות. בנוסף מקבל כל ילד בחודש בו חל יום הולדתו 30 ₪ מתנה לקניה בחנות. מתנה זו ניתנת לעד לשלושה ילדים במשפחה, בנוסף להנחות ומבצעים שיהיו מיוחדים רק לחברי מועדון אילתים. 

מה תמצאו על המדפים בחנות?

משחקי קופסא וחשיבה, פאזלים, מוצרי יום הולדת, בובות ועגלות, מכוניות ורחפנים על שלט, אופניים ובימבות, כלים ממונעים, מוצרי תינוקות ועוד מבחר עצום של צעצועים.
חפשו אותנו בפייסבוק "עידן 2000 אילת" ותדעו הכל על המבצעים המיוחדים לפני כולם.
אל תחכו – היכנסו ל'עידן 2000' כשאתם בסביבה, או הגיעו במיוחד עם הילדים ומובטח לכם שכל אחד ימצא כמתנה לחג הפסח, משהו שהוא אוהב, באיכות מעולה ומחירים נוחים.

מיקום: רחבת הדואר המרכזי צמוד למשב מרקט
טלפון: 08-6600557
פתוח: ימים 'א-ה'  08:30-21:00 שישי וערבי חג 08:00-14:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש