מלון רימונים אילת - בין המלונות הטובים באתר hotels.com

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 30/3/2018 11:59 ● מה נשמע 541
מלון 'רימונים' אילת, הנמנה על מלונות הכתר של רשת מלונות 'רימונים', נכלל על רשימת המלונות הטובים ביותר ב hotels.com - אתר אמריקאי מוביל, להזמנת מלונות ברחבי העולם ● באתר מופיעות חוות דעת וציונים, המבוססים על רשמי המבקרים והאורחים במלונות
 מלון רימונים אילת -  בין המלונות הטובים באתר hotels.com

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות 'רימונים' מסר: "אנו  גאים  מאוד בזכייה ואני מודה לצוות העובדים על תרומתו של כל אחד ואחת לזכייה ולהערכה. אין לי ספק כי רשת מלונות רימונים ומלון רימונים אילת מורכבים מצוות מנצח ואנשים מוכשרים ביותר, כל אחד בתחומו". עוד הוסיף שלו: "העובדה כי נכללנו ברשימת הטובים ביותר של אתר hotels.com הינה חשובה ביותר משום שהיא מסתמכת אך ורק על המלצות המבקרים במלון, אשר התארחו וחוו את חווית החופשה. אנו עושים הכל על מנת להמשיך ולספק לאורחי מלונות הרשת את חווית האירוח הטובה ביותר". מלון 'רימונים' אילת נמנה על שלושת מלונות הכתר של רשת מלונות 'רימונים'. המלון הנו מלון נופש קלאסי, עם מטבח פיוז'ן וספא. המלון  נושק לשפת הים. עיצובו הנקי שואב השראה מים סוף ומשלב מוטיבים ימיים בעיצוב הפריטים. לאחרונה הושק במלון, כמו גם בשאר מלונות הרשת, קונספט חדש  – Wellness  וולנס משפחתי, במסגרתו יכולים ההורים והילדים לחוות חוויות משותפות, ליהנות מאטרקציות ומתקנים מפנקים. המלון כולל: בריכה,  מועדון משחקים, מתחם ספא הכולל חדר כושר, חדרי בריחה ועוד. במלון 'רימונים' אילת 277 חדרים המיועדים לזוגות ולמשפחות, כולל סוויטות מפוארות וחדר רומנטי במיוחד, המתאים לזוגות בירח דבש. 
לפני כשנה הסתיים שיפוץ ושדרוג של 44 חדרים במלון והפיכתם לחדרי משפחה. השיפוץ בוצע באופן מקיף ויסודי ובסטנדרט גבוה, תוך חשיבה מקסימלית לפרקטיות וחווית אירוח מושלמת. החדרים בהם נערך השיפוץ הינם חדרי המשפחה של המלון ובכולם דלתות מקשרות. כחלק מהשיפוץ, הוחלט לתת התייחסות מיוחדת לנוחות הילדים ובמחצית מהחדרים הוכנסה מיטה מיוחדת עבורם. בשאר החדרים יש ספות נפתחות. כל החדרים המשופצים מותאמים לזוג + 2. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש