שלושה מצבים שבהם כדאי לבצע פוליש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2018 14:29 ● ערב ערב 2855
היתרונות של פוליש ברורים. מדובר בשיטה יעילה ומוכחת להברקת הריצוף שלכם. עם זאת, לא תמיד תזדקקו לה, ואם אתם גרים בדירה חדשה לחלוטין תקופה קצרה למדי, לא בטוח שיש לכם צורך בה. למעשה, די ברור שאין לכם בה צורך. מתי כן? הנה שלושה מצבים שבהם כדאי להזמין חברת פוליש, וגם כמה טיפים קטנים וחשובים.
שלושה מצבים שבהם כדאי לבצע פוליש

 

1 – פוליש אחרי שיפוץ

 

השקעתם, תכננתם, שיפצתם, צבעתם, סיידתם. אחרי שהכל נגמר והפועלים החרוצים עזבו את הדירה, אתם אולי משתוקקים לסדר אותה מחדש – אבל הבלגן חוגג. למעשה, הריצוף שלכם כנראה נסדק, נשרט ונשחק בזמן שהעובדים גררו ציוד וריהוט, סיידו וצבעו. פוליש לרצפה הוא הצעד המתבקש בשלב הזה, והוא זה שיאפשר לכם לנקות את השטח היטב ולהעניק שכבת הגנה חשובה מאוד לריצוף שלכם. כך האריחים יהיו מבריקים וגם מוגנים, רק למקרה שתחליטו לגרור שוב רהיטים או לשפוך את הקפה של הבוקר.

 

2 – ניקיון יסודי לקראת החג

 

פסח מתקרב, ראש השנה בפתח או אולי החלטתם לרענן את הבית לקראת שבועות ותחילת הקיץ. יש לכם כמה דרכים טובות לעשות את זה, בראשן פוליש קריסטל או פוליש וקס. עם פוליש וקס תקבלו תוצאה טובה מאוד במחיר אטרקטיבי, בעוד פוליש קריסטל יעלה קצת יותר אבל גם יחזיק מעמד הרבה יותר. איזו שיטה מתאימה לכם יותר? אתם אלה שתכריעו, כמובן. מה שבטוח הוא שההחלטה לבצע פוליש תעזור לכם להחזיר ברק ורעננות לדירה שלכם בדיוק בזמן, לקראת החג והארוחה הגדולה עם המשפחה. למידע נוסף.

 

3 – שדרוג מראה הדירה

 

אתם מתכננים להשכיר את הדירה, אולי אפילו להציע אותה למכירה, אבל הריצוף המיושן פוגע במראה שלה וגורם לשוכרים הפוטנציאליים להרים גבה. דרך טובה לטפל בבעיה היא לבצע פוליש שיעניק לדירה מראה נקי, מבריק ומזמין יותר. תתפלאו לגלות איך פוליש קריסטל משנה לחלוטין את הדירה כולה ואת האווירה השולטת בה. כך, כשיגיעו אנשים אל הדירה הם יראו נכס מטופח ומושקע, נעים וחמים. לפתע הגבות כבר לא מורמות, ושכר הדירה נשמע הגיוני לחלוטין.

 

איך עושים את זה?

 

הדרך הטובה ביותר לבצע פוליש לרצפה היא לבחור חברה מתמחה, עם ניסיון מתאים וציוד מתקדם. זו נקודה חשובה מאוד, שכן יש לא מעט חברות שיציעו את השירות בלי שום ניסיון מתאים, ואם תנסו לקבל חוות דעת מלקוחות אחרים תגלו שהם פשוט לא קיימים. זה תמרור האזהרה שלכם, כמובן, שכן רק חברת פוליש מומלצת היא חברה מנוסה שתדע להציע פתרונות מותאמים אישית וגם מחירים הגיוניים וטובים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש