מתכוננים לקיץ: המזיקים שצריך להרחיק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2018 14:34 ● ערב ערב 2855
הקיץ מגיע אחרי חורף די קצר, כיאה למזג האוויר הישראלי. כשהטמפרטורות עולות והשרוולים הארוכים נעלמים מהנוף, זה בדיוק הזמן שבו גם מזיקים שונים יוצאים מהמחבוא. מי הם אותם מזיקים שעשויים להפתיע ואיך תוכלו לוודא שיהיה לכם קיץ שקט ונטול הפרעות?
מתכוננים לקיץ: המזיקים שצריך להרחיק

 

ליהנות ממנה מרחוק – היונה

 

המטרד הראשון שאנחנו מכירים, והוא לא בלעדי לקיץ אבל נפוץ בה למדי, הוא להקות היונים. אם יש לכם מזל תגיע אליכם יונה אחת בכל פעם, אבל גם זה לא מזל גדול. רעש מטריד תשמעו בכל מקרה וגם כיני יונים ולכלוך בלתי נסבל לצד ניחוחות מרים למדי, כל אלה יחכו לכם. מצד שני, יש דרכים פשוטות להתמודד עם האתגר הזה. חברות שונות המתמחות בשיטות הרחקת יונים יוכלו להתקין דוקרנים חזקים ואיכותיים, רשת שתמנע את כניסת היונה אל מסתור הכביסה ועוד שלל שיטות רלוונטיות. כולן ירחיקו את היונים בלי להסב להן כל נזק, פשוט משום שבאמת אין סיבה לפגוע בהן.   למידע נוסף לחץ כאן.

 

מקקים והמשיכה לפסולת

 

גם המקקים מגיעים בכל מזג אוויר אפשרי אבל בקיץ הם חוגגים. הם גם יכולים להפתיע בכל מקום אפשרי, מביקורים על יד פח האשפה ועד לקו הביוב, והם גם יטיילו להנאתם בבית, כמובן. כדי להימנע מהפתעות האלו וכדי שתוכלו לישון קצת יותר טוב בלילה בידיעה שאף מקק לא מסתובב במטבח או באמבטיה, עדיף לבצע הדברה מקצועית מבעוד מועד. הדברה כזו גם תעניק לכם ראש שקט למשך כל הקיץ ועד לתחילת הקיץ הבא לפחות, שכן חומרי ההדברה מחזיקים מעמד לאורך זמן.

 

נמלים והאוכל שלכם

 

בחורף הן מבקרות בתדירות הרבה יותר נמוכה, אם בכלל, וברגע שהקיץ מתקרב הן מריחות את האוכל קצת יותר טוב. פתאום הן נמשכות אל פירורי המזון בכיור, אל הסוכר שנשפך על הדלפק ואל כל מה שעשוי להזכיר מזון. גם הדברת נמלים היא פתרון יעיל וטוב שמבטיח לכם שקט למשך תקופה ארוכה. עם זאת, מומלץ לוודא מראש שחברת ההדברה שלכם מעניקה אחריות, רק למקרה שהנמלים יחזרו בתוך זמן קצר.

 

בחירת חברת הדברה

 

בין אם אתם מתכננים לבצע הרחקת יונים, הדברת מזיקים או טיפול במכרסמים, מומלץ לבחור בקפידה חברת הדברה מקצועית ואמינה. שני הנושאים האלה קריטיים, כל אחד בנפרד ושניהם גם יחד. רק בחירה נכונה בחברה שמציעה לכם שירות ברמה גבוהה ומתחייבת לאחריות גם לאחר ההדברה, היא בחירה שתבטיח לכם קיץ נטול מקקים, נמלים, יונים וכל מטרד אחר שתטפלו בו מראש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש