10 טיפים לרכישת קורקינט חשמלי בלי ליפול בפח!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/4/2018 10:29 ● ערב ערב 2857
רבות דובר על היתרונות של קורקינט חשמלי כתחליף לשימוש ברכב. זהו כלי תחבורה דו גלגלי מתקדם, מהיר, בטוח ובשימוש בו לא נתקעים בפקקים, אין צורך לחפש מקומות חנייה ואפשר להתנייד אתו לרכבת ולנסוע בתוך הערים הגדולות בחופשיות מבלי לאחר לשום מקום. הבעיה היא שיש המון סוגים של קורקינט חשמלי, מהם זולים ואף מסוכנים מאוד. העצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם היא- שההתייחסות שלכם לרכישת קורקינט חשמלי, צריכה להיות באותה מידת רצינות בה רוכשים רכב. הקורקינט צריך להיות איכותי, נוח, בטיחותי ועם מוניטין. וכמו שאתם מחפשים שמות כשאתם קונים רכב, ככה חפשו את האיכות והמותגים גם בקורקינט.
10 טיפים לרכישת קורקינט חשמלי בלי ליפול בפח!

 

1- קונים רק מחנות מוכרת, אמינה ובעלת שם

 

קורקינט זקוק לעיתים לטיפול, תיקון, חלקי חילוף לצורך תחזוקה שוטפת. וודאו כי אתם רוכשים קורקינט חשמלי בחנות מוכרת וידועה ולא אחת כזו שתיעלם ותשאיר אתכם עם קורקינט מקולקל בלי אבא ואימא.

 

2- קונים מתוך קולקציה רחבה ומגוונת

 

חנות שמכבדת את עצמה מחזיקה ליין מגוון של סוגי קורקינט חשמלי. הבחירה שלכם בקורקינט צריכה להיעשות מתוך מגוון גדול ורחבה של סוגים, תוך קבלת ייעוץ מאיש מקצוע על ייחוד של כל קורקינט וגם מה הכי מתאים לכם.

 

3- הקורקינט שלכם חייב לקבל אחריות

 

כאשר רוכשים קורקינט איכותי בדרך כלל גם תקבלו אחריות עבורו. אל תוותרו על אחריות ואל תרכשו שום קורקינט בלי אחריות הכוללת קורוזיה מים ועומס ללא הגבלת משקל. זה צריך לעורר חשד אצלכם ובעיקר על הרמה שלו.

 

4- רכשו קורקינט רק עם תו תקן

 

רכשו קורקינט שיש לו תו תקן של מכון התקנים ואישור של משרד התחבורה. זה אומר שגורם חיצוני ובלתי מושפע בדק את הקורקינט ומצא אותו מתאים לתקן. זה מאוד חשוב. יש המון סוגי קורקינט שלא עומדים בתקנים ומכאן הם כנראה נחותים ומסוכנים. גם אם המחיר שלהם נשמע לכם כמו "מציאה" אל תרכשו אותם. התקן שאתם צריכים לחפש יהיה עבור קורקינט של 250W המורשה לנסיעה עד 25 קמ"ש.

 

5- אל תרכשו קורקינט עם גלגלי פלסטיק זה מסוכן!

 

גלגלי הקורקינט חייבים אחיזה טובה בכביש או במדרכה ובעיקר בגשם. אל תרכשו קורקינט חשמלי עם צמיגים מפלסטיק, זה צעצוע וזה מסוכן. גלגלי קורקינט איכותי צריכים להיות מגומי ועדיף פנאומטי.

 

6- לא לקנות קורקינט עשוי לגו...

 

ישנם בשוק קורקינטים שמיוצרים במפעלים ע"י מעצבי על והם של מותגים מוכרים, ידועים וחזקים. לעומת זאת יש גם קורקינטים נחותים שמייצרים אותם מחיבור של כל מיני חלקים, מעין קיט של קורקינט. לנסיעה בטוחה חייבים שהחיבורים בין החלקים יהיו חזקים מאוד ולכן אנו ממליצים לכם לבדוק את חוזק החיבור בין הבלם, הגלגלים, הכבלים ומשטח העמידה שאמור להיות עשוי מאלומיניום. יש גם קורקינטים שעשויים עם משטח עץ ובגשם הראשון הוא עלול להתנפח ולהתפרק, וזה גם עלול לקרות כשאתם רוכבים עליו באמצע הכביש לכן זהירות, לא לרכוש קורקינט כזה.

 

7- בדקו את הסוללה, המנוע, מערכת הבלמים. זה לא צחוק!

 

קורקינט הוא כלי רכב לכל דבר. נוסעים אתו על הכביש והוא חייב להיות בטיחותי. בדקו את הסוללה. מה האיכות שלה, הספק וזמן הטעינה. כך גם לגבי המנוע. ממה הוא עשוי, איך הוא עובד ובאיזה טכנולוגיה. התאורה של הקורקינט חייבת להיות קדמית ואחורית. אם מדובר בקורקינט מתקפל, בדקו את נוחות הקיפול והפתיחה שלו. קורקינט בעל מנוע איכותי נוסע חלק ויש לו ביצועים טובים.

 

8- לכו על איכות, לא על יופי!

 

יש סוגי קורקינט, בעיקר הזולים שמתהדרים "בנוצות" היופי של הקורקינט וזה על חשבון האיכות שלו. חשוב שהקורקינט יהיה יפה לעין, אבל מה שיותר חשוב זה שיהיו לו את כל היתרונות שחייבים לו להיות בתור כלי תחבורה. אל תסתפקו גם במה שהמוכר אומר לכם, בקשו לראות את הדברים, לקבל מפרט מסודר של הקורקינט (שיאמת את מה שהמוכר אומר), כולל שם ארץ ייצור, הספק מנוע ועוד.

 

9- רכשו קורקינט בחנות שמתמחה בתחום האופניים החשמליים

 

קורקינט חשמלי משווק היום בדרך כלל, לצד מבחר של אופניים חשמליים . הוא הכוכב החדש שהצטרף לדו גלגליים, ויש לו מקום של כבוד. רכשו קורקינט בחנות ידועה ובעלת שם של אופניים, שמחזיקה ליין של כל מיני מותגים, סוגים שונים של קורקינט, מוסך תיקונים ומסוגלת להסביר לכם מה ההבדל בין אחד לשני.

 

10-  קבלו חוות דעת והמלצות

 

קבלו המלצה מחברים שרכשו קורקינט במקום ידוע , קראו חוות דעת ברשת, כל אלה יגבשו עבורכם תמונה של יתרונות, חסרונות, סוגי קורקינט, ההבדלים בין אחד לשני ומה הכי מתאים לכם. תוכלו להיכנס גם לאתרים של חברות ולגלוש בהם, להתוודע אל מותגים שלא הכרתם ולבחון מתוך כולם את הקורקינט שמתאים לכם מכל הבחינות. המכניקה שלו, המראה וגם מסגרת התקציב.

 

 למגוון ענק של דגמי קורקינטים חשמליים כנסו לפה : 

http://www.hobbynitro.net/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%98-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש