5 סיבות מדוע לבחור שיש גרניט למטבח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2018 22:58 ● ערב ערב 2857
שיש הוא אחד המרכיבים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר בכל מטבח ישראלי. שלא כמו בארצות אחרות מעבר לים, המטבח הישראלי פעיל במיוחד ויש שיאמרו שעבורם הוא מהווה את מרכז הבית.
5 סיבות מדוע לבחור שיש גרניט למטבח

עובדה זאת הופכת את בחירת השיש למטבח לאחת ההחלטות החשובות שצריכות להתבצע בכל שדרוג של בית או רכישת דירה חדשה. עם מגוון רחב כל כך של אפשרויות שמבטיחות הרים וגבעות, בואו ונשים לרגע את הצורך הפונקציונלי שלכם במרכז. אז מדוע שיש גרניט למטבח היפה כל כך בעיני רבים הוא גם השימושי ביותר?

 

שיש גרניט הוא יצירה של הטבע

 

זה לא סוד שישנם סוגי חיפויים רבים למטבח כאשר חלקם עשויים אבן טבעית וחלקם אם לא רובם, הם למעשה יצירה מלאכותית מעשה ידי אדם. אבן הקיסר המוכרת כל כך היא אחת הדוגמאות הנפוצות – זה נראה כמו שיש אבל למעשה זוהי אבן שמיוצרת באופן תעשייתי ומאחר שלא מדובר באבן שיש טבעית, ניתן אמנם לעבד אותה כיד היוצר אך מצד שני אין לה את היתרונות של השיש הטבעי (או לפחות לא את כולן).

זה לא שאבן קיסר אינה טובה. ההיפך הוא הנכון אך אנו סבורים שבשיש גרניט ישנם עוד כמה יתרונות ונקודות חוזקה שיכולים להפוך את המטבח שלכם להרבה יותר שימושי ויש שיאמרו שגם ליותר יפה – כפי שנדון בהמשך.

 

לשיש גרניט מראה מיוחד וייחודי

 

לאחר שהבנו ששיש גרניט הוא יצירה טבעית לחלוטין, אפשר יהיה להבין מדוע כמעט שאף לוח שיש לא יהיה דומה לקודמו – הן מבחינת הגוונים והן מבחינת המרקמים. בניגוד למשטחי עבודה שמיוצרים בתהליכים תעשייתיים, כמעט שלא קיים סיכוי ששיש גרניט במטבח כלשהו יהיה זהה לשיש במטבח אחר. מחפשים ייחודיות? גרניט זו האופציה שלכם.

 

דרגת קושי וחוזק גבוהים במיוחד – כיאה לשיש טבעי

 

לפני שנספר לכם מדוע התכונה הזאת כל כך חשובה במטבח, בואו ונעבור בקצרה על האופן שבו נוצר השיש. באופן כללי ומבלי להכניס אתכם לפרטי פרטים (בשביל זה יש מקומות אחרים), השיש נוצר בתהליכים וולקניים במעמקי האדמה בתנאי לחץ וטמפרטורה גבוהים מאוד.

מאחר שאנו מדברים על תהליך אגרסיבי כל כך, אתם יכולים לתאר לעצמכם ששיש גרניט הוא לא בדיוק החומר שהולך להתרגש מסיר חם או להב סכין חדה ככל שתהיה וכאן נכנס היתרון אולי הכי בולט של שיה גרניט.

דרגת החוזק מאפשרת לכם לבצע כמעט כל משימה על גבי השיש. חתכתם משהו ישירות – אין בעיה. הנחתם תבנית חמה על גבי השיש? גם כאן לא צפויות בעיות.

הערה – באופן כללי הגרניט הרבה יותר חזק ממרבית המשטחים אך למרות זאת לא מומלץ לקחת אותו לתנאי קיצון.

תוסיפו לכל מה שנכתב את העובדה שהשיש מכיל כמות קטנה מאוד של נקבוביות ביחס למרבית המשטחים האחרים ותקבלו מוצר שכמעט שלא יספוג כתמים – בטח ביחס למרבית החלופות.

 

עיצוב אינסופי

 

מאחר שמדובר בחומר יפה למראה אך חזק מאוד, האדריכל שלכם הולך לאהוב את הבחירה שלכם. שילוב מעולה עם מגוון ארונות מטבח ואביזרים שונים כמו גם היכולת לבנות משטחים צפים כמעט ללא תמיכה, הופכים את שיש הגרניט למטבח כאופציה מועדפת כשזה מגיע לעיצוב המטבח שלכם.

 

מחיר

 

כאן אנו נכנסים לעניין מורכב מאחר שישנם מגוון רחב של סוגים ודגמים שיכולים להיות לעתים יקרים. יחד עם זאת, עם קצת כיתות רגליים והתפשרות על קולקציות מהשנה שעברה, אפשר למצוא דילים ממש משתלמים שיספקו לכם מראה וסביבת עבודה חסרי פשרות.

 

ולסיכום

 

לטעמנו, שיש גרניט למטבח משלב מגוון יתרונות שהופכים אותו לבחירה השימושית ולעתים גם היפה ביותר למטבח. זה לא שאין משטחים יפים אחרים או כאלה שאינם סופחים כתמים. העניין הוא שהגרניט משלב את כל היתרונות הללו במוצר אחד והוא עושה את זה בדרך הטובה ביותר.

הכותבת היא שירי מהאתר 'שיש אגם'


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש