שאיבות ביוב ביפו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:52 ● ערב ערב 2859
ביפו ישנם תשתיות אינסטלציה עתיקות אשר כבר הספיקו לשרת ולהוביל את מי הביוב עשרות שנים. אין ספק כי אלו חשופים מאוד לבלאי ולתקלות מסוגים שונים. בדיוק בשביל זה ישנו השירות של ביובית ביפו אשר מציע – שאיבות ביוב ביפו. הצנרת חוזרת להיות ממש כמו חדשה!
שאיבות ביוב ביפו

בעיר יפו אנחנו יודעים כי ישנם מבנים רבים שהם עתיקי יומין. מתחת לכל מבנה ישן כזה ישנה גם תשתית עתיקה. מערכת האינסטלציה היא מערכת שכבר עשתה את שלה ובמקרים רבים התקלות הרבות אינן מותירות אפשרות אחרת אלא להחליף את הצנרת בחדשה. אך ישנם המקרים אשר בהם ניתן בקלות לפתור את הבעיה ואפילו לחדש את מערכת האינסטלציה רק בעזרתה של ביובית.

 

מה עושה הביובית?

 

כאשר אנחנו מזמינים את הביובית כדי שזו תטפל בתקלה אשר נוצרה במערכת האינסטלציה אנחנו למעשה מקבלים את הטיפול הכי יסודי שרק יכול להיות עבור הצנרת.

הביובית שואבת בכוח עוצמתי במיוחד את כל מה שהצטבר בתוך הצנרת. לאחר שהצינור נקי לגמרי – הביובית גם שוטפת בעזרת לחץ עצום ועוצמה אדירה של מים את כל הצנרת מבפנים. התוצאה היא- צנרת שמתנהגת ממש כמו חדשה.

 

שאיבות ביוב- למה צריך את זה?

 

אז האמת היא שלא כל תקלה מחייבת אותנו להגיע עד לשירות של ביובית. ישנן תקלות אשר אותן נוכל בקלות לפתור באמצעים ביתיים כמו חומץ, מים רותחים וכדומה. אך במקרים רבים כאשר התקלה נמצאת אי שם במעמקי הצנרת - אין לנו הרבה אפשרויות. כך לדוגמא כאשר ישנה סתימה בתוך הצנרת או כאשר נקלעו שורשים בביוב אשר אלו הצליחו להתפשט ולגדול עד שהם כבר לא מאפשרים למים לזרום – במקרים מעין אלו אין לנו בעצם דרך אחרת אשר באמצעותה נוכל להתגבר על הבעיה. במקרים מעין אלו מי שיעשה עבורנו את המלאכה באופן הכי יסודי והכי מוצלח – תהיה הביובית.

היא מצליחה לנקות את כל הצנרת לכל ארכה וכך למעשה היא נשטפת ומתחדשת.

הפעילות שלה תהיה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר לאחר הטיפול של הביובית.

כך שבאמת אפשר לומר כי ביובית ביפו – מצילה את המצב!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש