אופניים חשמליים ליד הבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/5/2018 11:03 ● ערב ערב 2861
כאשר אתם מחפשים לרכוש אופניים חשמליים באשקלון, אתם ודאי רואים את עצמכם מדוושים בפארקים ובדרך לחוף הים, רכיבה על אופניים חשמליים היא פעילות מהנה במיוחד.
אופניים חשמליים ליד הבית

לפני שתרכשו לעצמכם את הזוג האישי שלכם, יש כמה נושאים שחשוב להתמצא בהם לפני שאתם רוכשים אופניים חשמליים באשקלון, לאחר שהחלטתם בינכם לבין עצמכם מהו הסכום אותו תרצו להקדיש למטרה זו, ומהו התפקיד אותו אתם מייעדים לאופניים החשמליים במסגרת תנועת החיים שלכם, חשוב שתתמצאו ביצרנים ובדגמים השונים שיש לעולם האופניים החשמליים להציע לכם, חשוב שתדעו איזה פונקציות יש לכל סוג ודגם ועל מה אסור להתפשר.

 

אופניים חשמליים באשקלון – אם אתם רוצים לחשמל את העיר

 

אחד המרכיבים החשובים ביותר באופניים החשמליים היא השלדה, לפני שאתם מחליטים על דגם בו אתם מעוניינים, ודאו שהשלדה חזקה מספיק כדי לשאת את המשקל הרצוי, כמו כן לא מומלץ לרכוש אופניים שיש להם שלדה ממתכת כבדה כמו ברזל או פלדה, החומר המומלץ לשלדה הוא אלומיניום שמשלב את החוזק והעמידות יחד עם משקל לא גבוה.

מלבד השלדה, גם לעמידות של צמיגי האופניים חשיבות עליונה, כדאי לרכוש אופניים עם צמיגים כפולים, צמיגים כפולים מעניקים יותר יציבות ברכיבה, גלגלים כאלו הם גם עמידים יותר. יש לשים לב לבלמים של האופניים שיהיו חזקים מספיק, ככל שהידית של הבלמים ארוכה יותר, העצירה בטוחה וקלה יותר, לא מומלץ להשתמש באופניים בעלי ידית בלמים נמוכה מ 80 ס"מ.

החלק הכי יקר ב אופניים חשמליות הוא הסוללה, יש שני סוגים של סוללות, סוללה בעלת 24 וואט וסוללה חזקה יותר, בעלת הספק של 36 וואט, הסוללה הפשוטה יותר תתאים לכם אם אינכם מתכוונים להשתמש במנוע למרחקים גדולים מדי, הטענה אחת של סוללה כזו נותנת נסיעה של עד 02 ק"מ, במקרה והנוסע שוקל יותר מ 80 ק"ג, הסוללה הזו פחות תתאים לו, הסוללה החזקה יותר מאפשרת משקל רב יותר וטווח נסיעה ארוך יותר.

כאשר אתם מחפשים לרכוש אופניים חשמליים באשקלון חשוב שתבררו ותבדקו בין המוכרים השונים, הבדלי המחירים ומגוון הדגמים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש