אינסטלטור או משאית ביובית- מה אנחנו צריכים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/5/2018 14:19 ● ערב ערב 2861
אינסטלטור הוא האדם שאמור לטפל בתקלות במערכת האינסטלציה והביוב. איש שירות זה חייב יכול להיות מומחה ומיומן, אבל למרות ניסיון אדיר וידע לעתים לא תהיה ברירה אלא לקרוא למשאית ביובית על מנת לפתור את הבעיה. הכיצד? מערכת התשתית הקשורה למין ולביוב- היא מערכת מסועפת המחוברת גם לצינורות פנימיים- תוך מבניים המקשרים בין הכלים הסניטריים שבמבנה (-כיורים, שירותים, חדרי רחצה) אל מערכת הצנרת והביוב העירונית.
אינסטלטור או משאית ביובית- מה אנחנו צריכים?

כאשר אנו חשים בתקלה שנגרמה במערכת זו- יש לקרוא בדחיפות לשירותיו של איש מקצוע בתחום האינסטלציה – אינסטלטור בתל אביב. בהחלט ראוי למצוא אינסטלטור בעל ניסיון ובעל ידע, אבל גם אנושי ואדיב. הסיבה לכך היא שמרבית תקלות בצינורות הביוב והאינסטלציה- עלולות להתגלות דווקא בשעות חריגות – רק איש מקצוע שהוא לא רק מיומן, אלא גם אנושי- יסכים לבוא על מנת לתקן את הבעיה שהתגלתה בלי לנצל את הטרדה ועוגמת הנפש שחשים בה הלקוחות. בנוסף, רק איש מקצוע עתיר ניסיון יוכל להשתמש במצלמות זעירות ובמכשור טכנולוגי ייחודי גם כדי לזהות את מיקומה המדויק של התקלה ובמיוחד על מנת לתקן אותה מבלי צורך לשבור רצפות או לפרק קירות.

אלא שחשוב לזכור, מערכת המים והאינסטלציה קשורה בקשר אינטגרלי והדוק עם מערכת הביוב החיצונית. האינסטלטור לרוב יוכל לפתור בדרך כלל את הבעיות שהתגלו בתוך המבנה. הבעיות הקשות יותר- המסובכות הקשורות לצינורות הביוב ולבור הניקוז- יטופלו אך ורק על ידי משאית הביובית.

 

מהי משאית הביובית?

 

משאית זו היא אחת המשאיות הגדולות שנראית מסורבלת ורבת עוצמה בשל האביזרים הרבים שמותקנים עליה. משאית זו נועדה כבר מראשית בנייתה לשמש בתפקיד משמעותי כפותרת תקלות ובעיות במערכות המים והביוב- הצפות מרחבים תת קרקעיים, פתיחת סתימות במערכת הביוב, טיפול של ניקוז בצינורות חסומים ועוד. משאית זו קלה במיוחד לזיהוי, משום שהיא כוללת מספר סימני היכר מרכזיים- שבהם: צינורות גדולים שאמורים לספק מענה לשאיבת מים ולפתיחת צנרת חסומה וכמובן מכלי קיבול גדולים האמורים להתמלא במים שגרמו להצפות או / ו לנזילות.

משאיות הביובית הן משאיות גדולות ומסורבלות, ואולם מעצם טבעתן כחלק מתפקידן- לעתים קרובות נהגי המשאיות חייבים להיכנס לרחובות צרים ואף לסמטאות על מנת להתאים לכל עבודה או תקלה שמתעוררת בתחום שירותי התברואה. לכן, כאשר פונים לחברה המפעילה שירותי משאית כזאת- יש לדאוג לכך שמדובר באנשי צוות מיומנים ובעלי ניסיון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש