חיילים מצטיינים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/5/2018 08:57 ● מה נשמע 548
מדי שנה, לקראת יום העצמאות, מתקיים בצה"ל תהליך בו נבחרים הקצינים, הנגדים והחיילים המצטיינים הזוכים באותות הצטיינות מנשיא המדינה ומהרמטכ"ל ³ גם בתחום זה, ישנה מדי שנה נציגות מכובדת לעיר אילת ● השנה, נבחרו שני חיילים אילתים, כמצטייני נשיא המדינה לשנת 2018- סמ"ר סיוון נשרי וסמל אוריה חדד ● השבוע הם הגיעו ללשכת ראש העירייה שפרגן להם
חיילים מצטיינים
גאווה לעיר. מצטייני הנשיא

סמ"ר סיון נשרי נבחרה כמצטיינת רמטכ"ל הודות לכך שהיא מבצעת תפקיד מורכב ואחראי הדורש הפגנת יכולות אישיות ומבצעיות. סמ"ר סיון משקיעה רבות בחניכה ובלימוד התחומים עליהם היא אחראית. נוסף לכך היא לוקחת חלק בפעילויות מבצעיות שונות ומגיעה בהם להישגים מרשימים. משרה אווירה חיובית על הסובבים אותה והיא יסודית וערכית וזוכה להערכה מצד מפקדיה.
סמל אוריה חדד נבחר כמצטיין רמטכ"ל, הודות לכך שהוא מוביל ומפתח את התחום המקצועי עליו הוא אמון. אוריה מילא את מקומו של מפקד המחלקה ועשה זאת בצורה טובה. אוריה הוא חייל בעל יכולת חשיבה ניתוח ומקוריות, משקיע רבות בתפקידו, ערכי, מסור ואהוד על חבריו ליחידה.
כחלק מעידוד למצוינות מזמן ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, כל תושב אילת הזוכה להערכה והצטיינות כדי לברך אותו על כך ולהאיר אותו בזרקור מקומי. ראש העירייה ברך את המצטיינים והעניק להם שי צנוע, אלבום תמונות של אילת ואת סיכת העיר "העיר אילת התברכה בתושבים איכותיים אשר צריך להאירם באור הזרקורים. בשם תושבי אילת אני גאה, שמח ומעריך אתכם על ההצטיינות" אמר ראש העירייה למצטיינים והוסיף: "הצטיינותכם משמשת מקור השראה לדורות הבאים".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש